Gå til innhold

Griner og griner... men like blid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feller tårer av det meste om dagen  :P

Det seg være reklame, Sinnasnekker`n, artikler, solskinnshistorier...

Hormonene løper løpsk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grein nettopp fordi jeg tok på meg skoene på feil fot :/

Anonymous poster hash: 91eac...603

Skrevet

Her samboeren at han hadde spist opp paprikapotetgullen..... Det skulle han ikke gjort... He he he

Skrevet

Nå begynte jeg å grine fordi ei jeg satt barnevakt for før la ut bilde av seg selv. Og ho har alltid hatt kjempe fint hår.

Buuuuhuu....

herregud -.-

Skrevet

Selv ble jeg rørt til tårer av en episode med zou på disney junior:p den med morsdagen og pappaen som spiste kaken han hadde laget til moren:p samboer kika rart på meg når jeg satt å tørket tårene:D

Skrevet

Jeg gråt til en episode av Petra og Karsten på barneTV ;)

Skrevet

Hehe,kjenner meg igjen :D Altså,jeg er en lettrørt person i det daglige. Men nå føler jeg at jeg blir rørt av myyye!! Og så kommer det som kastet på meg,og tårene står i øya før jeg vet ordet av det!! :)

Skrevet

Her om dagen grein jeg da jeg og guttungen satt og så på knerten på tv.. Også ble knerten pappa :D rørende øyeblikk :P

Skrevet

Jeg lo av noe hysterisk morsomt her en dag, så mye at deg kom tårer både hos mannen min og meg. Plutselig startet jeg å hulkegråte - uten å ane hvorfor, så mellom hulkene kom det noen latterkuler på grunn av nettopp dette. Stakkars mannen min forstod ingenting;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...