Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg var på Nøstebarn i sted. Jeg kjøpte to ribbukser til sønnen min på 2 år. + en genser. Er det dumt å gi ene buksa og genseren til jul? Han vil jo få det uansett... Han vil også få en leke. Anonymous poster hash: a162e...790
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Det blir klær i julegave Det må nå være en super julegave å få. Hva kjøper dere, til deres småbarn? Anonymous poster hash: a162e...790
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Han er to år og bryr seg ikke om når han får det. Jeg hadde neppe giddet å ofre julepapir på det. Antakelig blir det nok gaver på ham på julaften uansett. Jeg pleier i liten grad å gi ungene ting de uansett må ha i julegave, jeg synes jul/bursdag er barnas anledning til å få morsomme ting og ting de ønsker seg, de kan ikke bare kjøpe seg ting på samme måte som de fleste av oss voksne. Men der vet jeg mange et uenige med meg. Anonymous poster hash: 97c21...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg er enig med deg #3. Men nå får han leker også. + at han er så liten. Så jeg tror nok han får buksa og genseren til jul. Det blir nok leker til jul uansett Takk for svar! Anonymous poster hash: a162e...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå