Gå til innhold

Motiver meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg store planer om å faste, jeg skal kun ha i meg flytende. Allerede nå sliter jeg :/ Jeg er ikke skrubbsulten, men fantaserer om brødskiver, knekkebrød + masse mer. Jeg er ukonsentrert :/

Samtidig vil jeg så gjerne klare EN dag med faste. Det er jo bare en dag, det burde jeg jo klare! :/

Gi meg gjerne gode råd :)

Anonymous poster hash: c4758...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du faste da? 

Anonymous poster hash: f8db1...e54
Skrevet

Det blir bedre utover dagen. Man blir vant med følelsen. Jeg prøvde dette for et par uker siden. Men endte opp med å spise dobbelt så mye de andre dagene.

Men det skal visst være veldig effektivt :)

Er det 5:2 dietten forresten?

Kanskje jeg skal prøve igjen...

Anonymous poster hash: 1f52b...912
Skrevet

Jeg har lagt på meg litt og litt de siste ukene, og har nå gått opp 3 kg på 1,5 måned 😕 For 1,5 måned siden begynte jeg å trene, rundt 3 ganger i uka. Og med treninga ble jeg mer sulten..

På lørdag skal jeg på julebord, og kjolen passer ikke 😢 Bør altså gå ned ca 2 kg til lørdag 😮

Håper det går bedre utover dagen!

Kan jeg forresten trene i dag? Eller vil jeg bare bli svimmel?

HI

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke trent i dag!! Du har mer enn nok med fastinga. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1f52b...912
Skrevet

Dette blir for dumt å motivere for, som du sier, spiser du mer de andre dagene. Dessuten er klokken kun 12. Hva med å begynne å unngå for mye sukker i hverdagen, kutte ned på karbohydrater og øk på med grønnsaker. 

Slutt å spis etter kl 18 (akkurat dette er kjempe effektivt for å gå ned/holde vekta nede et par kg)

Anonymous poster hash: c3b17...59b
Gjest thricane
Skrevet

Vil ikke motivere deg på denne, har gjort samme blemma selv. Vekten fikk jeg først kontroll over da jeg startet med styrketrening, spiste mer proteiner og pakket vekk vekten. Det du gjør nå er bare å sette deg selv tilbake enda en gang.

Gjest thricane
Skrevet

Vil ikke motivere deg på denne, har gjort samme blemma selv. Vekten fikk jeg først kontroll over da jeg startet med styrketrening, spiste mer proteiner og pakket vekk vekten. Det du gjør nå er bare å sette deg selv tilbake enda en gang.

Om du vurderer å drikke alkohol på julebordet, så gir du deg selv en skikkelig potensiell fyllesmell btw.
Skrevet

Jeg vet hva som er lurt å gjøre ifht til kosthold, og jeg er kraftig irritert på meg selv som har latt meg selv gå opp så mye på så kort tid 😣 Fastingen i dag er litt "straff", men også for å kjapt kunne gå ned før lørdag..

Jeg vet at fasting ikke er en løsning på lang sikt, men samtidig vil det jo hjelpe meg i å få på meg kjolen på lørdag 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...