Gå til innhold

Trenger tips til ny frisør i Oslo/Bærum. Betalte over 1000 kr for å stusse tuppene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg ikke har råd til en så dyr frisør. Betaler over 2000 med både farge og klipp. Helt sykt!!

Så.... har du tips til flink frisør sentralt i Oslo sentrum eller bærum som ikke er så sykt dyr??

Anonymous poster hash: a9548...f50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Jeg kan anbefale Miss Wella på Carl Berner :)

Ikke dyre, flinke og veldig hyggelige. De napper også bryn med tråder - genialt!

Det er en veldig søt dame og to menn som jobber der. Sist jeg var der var det den ene mannen som fikset hår og bryn. Veldig nøye. Var litt usikker på stylingen - var litt Bollywood møter Miss America (stort, høyt, shiny og rettet!) :D

Skrevet

Nå husker jeg ikke helt hva jeg betalte (tror ikke de er blant de billigste), men jeg har vært veldig fornøyd med På håret frisør som holder til i Løkketangen i Sandvika.

Har fått fast frisør i Drammens-områder nå, og hun tar ca 1200 kr for det samme.

Skrevet

jeg vil gjerne også ha tips. I oslo.

Striper uten å bli blakka?

Anonymous poster hash: 2cfcb...5d9
Skrevet

På Håret rett utenfor Sandvika Storsenter. Der har jeg alltid blitt fornøyd :)

Anonymous poster hash: 4d553...e76
Skrevet

Hva betaler dere for farge/klipp/striper på På Håret i Sandvika?

Anonymous poster hash: 62522...e88

Skrevet

Relax på Bekkestua. 690kr for "stussing". Alle hårstrå blir klippet ikke bare de som er lange nok lengst ned. Sitter i stolen 60 min. Veldig fornøyd.

Skrevet

Relax på Bekkestua. 690kr for "stussing". Alle hårstrå blir klippet ikke bare de som er lange nok lengst ned. Sitter i stolen 60 min. Veldig fornøyd.

60 minutter for stussing? det var lenge..

gjelder det for langt hår?

Skrevet

Hva betaler dere for farge/klipp/striper på På Håret i Sandvika?

Anonymous poster hash: 62522...e88

Ganske dyrt, et sted mellom 1000 og 2000. Nærmere 2000 da. Anbefaler en som heter Ann-Kristin, hun er helt rå på hodebunnsmassasje og driver ikke med krampaktig small-talk.

Anonymous poster hash: 4d553...e76

Skrevet

60 minutter for stussing? det var lenge..

gjelder det for langt hår?

Langt hår med mange lengder. De tar små deler av håret og ser igjennom om det er noen kortere hår som trenger å stusses. Er kjempefornøyd siden de slitte toppene ikke bare er helt lengst ned i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...