Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Del Skrevet 21. november 2013 Etter at jeg fødte har jeg hatt tre mensturasjoner. Og de har vært ganske regelmessig. Nå har vi ikke brukt prevansjon, og jeg har uteblitt mens. Men jeg føler meg ikke gravid. Har ikke ett eneste symptom. Har kun ekstremt treg mage, hvis det er et symtom? Tok cb-test 3 dager før forventet mens, men den var negativ. Hvordan var det med dere? Anonymous poster hash: c121d...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 21. november 2013 #2 Del Skrevet 21. november 2013 Forrige gang følte jeg meg ikke gravid før jeg var 7 uker på vei, og tok da en test, som var positiv. Det er jo ingen automatikk i at man skal ha symptomer før forventet mens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 21. november 2013 #3 Del Skrevet 21. november 2013 Kan ta en stund før symptomene kommer. Ville nok tatt en test om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Del Skrevet 22. november 2013 Takk! får vell ta en test ja.. må bare vente til jeg skal til byen i helgen. Tror den er negativ.. men litt synd om mensen er så forsinket. Vi snakket om å begynne å prøve å få det til å klaffe på neste eggløsning, så da er det jo greit å ha kontroll over syklusen.. Anonymous poster hash: c121d...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Del Skrevet 22. november 2013 Treg mage kan godt være et symptom. Jeg har hatt det under graviditetene Anonymous poster hash: 16caf...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har kjøpt test nå 😳 sluttet å amme, men fortsatt ikke fått mens, går på cerazette..kjennes så hard og rar ut..håper inderlig ikke at den viser positiv..det går ikke. Har en på seks og ei på 7mnd. Økonomien er trå og bekkenet tåler ikke flere. Ikke vil vi heller. 😢 Anonymous poster hash: 2c135...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Del Skrevet 25. november 2013 lykke til, hva det nå enn blir til.. jeg håper derimot den er positiv hos meg.. Har tatt tre tester, alle er negative.. men fortsatt ingen tegn på mens. Skal jeg dra til legen eller er det lurt å vente? Erfaringer? kanksje gynekolgog? Anonymous poster hash: c121d...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå