Gå til innhold

Gratulerer dere "alle" med dagen på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere hvem som gratulerte dere?

Ikke like moro å gratulere andre med dagen et par dagere etter egen bursdag når du ikke fikk hilsen først, og de VAR aktive på facebook den dagen. 

Jeg gratulerer de fleste, det må sies, for jeg setter stor pris på hilsninger selv! :-) 

Anonymous poster hash: a5d9f...a7a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha!!

Anonymous poster hash: 539e0...20e
Skrevet

Nesten..  Hopper over en som har bursdag samme dag som meg, da hun ikke gratulerer meg.

Det hender jeg såvidt er innpå med mobil og registrerer at noen har bursdag og tenker at jeg skal gratulere senere, men så går tida og jeg glemmer det. 

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Når jeg sitter på iPhone eller iPad, så får jeg ikke opp noe varsel om bursdager, uten at jeg går inn på arrangementer for å sjekke. Noe jeg sjelden gjør ;)

Ergo, så gratulerer jeg som regel bare når jeg vet personen fyller år, noen andre på ventelisten min har gratulert slik at jeg får det opp på newsfeeden min, eller om jubilanten selv annonserer det.

No hard feelings! Om dagen din ble kjip fordi jeg ikke gratulerte, vel, synd ikke alle andre klarte å glede deg.

Anonymous poster hash: 69862...d3a

Skrevet

Jeg husker jo når mine nærmeste venner og familie har bursdag, så dem gratulerer jeg selvfølgelig med dagen.

Er som regel innom hver dag så jeg hilser til de jeg får varsel om har bursdag. Men jeg ligger selv på ca 150 mottatte bursdagshilsner hvert år, så det er umulig å huske hvem som har sendt hilsen og ikke.

Men jeg hilser selvfølgelig selv om jeg selv ikke mottok hilsen (men som sagt, har ikke full oversikt). Er ikke viktig for meg å "make a point" ut av det ihvertfall, er ikke akkurat en prinsippsak ;)

Anonymous poster hash: 002bc...f56

Skrevet

På mobilversjonen ser jeg aldri at folk har bursdag, da må jeg fysisk inn på events og finne det der. Det tenker jeg aldri på. Gratulerer de aller fleste, men gidder ikke når jeg aldri får gratulasjoner tilbake. Så barnslig er jeg. :P

Anonymous poster hash: fa6dd...4e8

Skrevet

Ja, så fremt jeg får det med meg gjør jeg det. :) Men som en over her sier, får man ikke så lett varsel på mobilversjonen, så da er det ikke alltid jeg får med meg om noen har bursdag hvis jeg ikke er innom nettleserversjonen (eller jeg ser andre venner av meg som gratulerer).

Jeg blir ellers glad for alle hilsener jeg får på fb, og legger ikke spesielt merke til om noen "glemmer" å sende meg bursdagshilsen. Og hvis det er noen som glemmer meg, sender jeg dem likevel en hilsen på deres bursdag, jeg går ikke rundt og husker på og gnurer over de som "glemmer" meg. :)

Skrevet

Om jeg får eller ikke får gratulasjoner på dagen av vedkommende bryr meg ikke. Jeg gratulerer de jeg får med meg uansett.

Skrevet

Gratulerer hvis jeg får det med meg, men som andre sier er det ikke alltid lett fra mobil. Bryr meg ikke om andre har gratulert meg før. Gratulerer uansett.

Skrevet

Gratulerer de nærmeste og de som gratulerer meg stort sett

Skrevet

Stort sett. Gratulerer de jeg ser har bursdag hvis jeg en inne den dagen. Er et par som jeg ikke gratulerer fordi jeg ikke liker de.

Anonymous poster hash: 2c1e3...6dd
Skrevet

Nei, jeg gratulerer ikke alle. De nærmeste gratulerer jeg heller med sms, andre kan det være litt tilfeldig med. Arbeidskollegaer og andre jeg treffer jevnlig får somregel en hilsen, mens de jeg egentlig ikke kjenner får bare om jeg tilfeldigvis ser det, og jeg har tid.

Jeg har ingen oversikt over hvem som gratulerer meg på fb, og "straffer" demed heller ikke de som måtte la det være. Jeg synes ikke det er kjempestas med alle gratulasjonene på fb heller, det er jo ikke fordi de husker på det, men fordi de blir bedt om det.

Skrevet

Gratulerer de fleste så sant eg husker det. 
De aller fleste har eg andre felles venner med, så ser på mobilen når andre gratulerer noen med dagen. Da er det lett å gjøre det samme. :)

Skrevet

Jeg gratulerer stort sett alle jeg anser som venner eller familie. Litt mer diffust med dem som kun er bekjente, eller ikke kjente i det hele tatt. 

Men må innrømme at jeg som regel gratulerer dem som har få venner eller ikke får mange gratulasjoner, mens jeg hopper over bekjente som får flere hundre... 

Skrevet

Jeg er ikke innom fb hver dag, så jeg misser nok en og annen av de som ikke står meg nærmest, altså de jeg ikke husker bursdagen til av meg selv. Er jeg innom fb og ser at en av de jeg er venn med har bursdag så gratulerer jeg selvfølgelig, uavhengig av om vedkommende gratulerte meg eller ikke (hvem går rundt og husker på sånt?). Hvis du ser at noen har vært innom fb, men ikke gratulerte deg så husk på at de kanskje ikke har sett at du hadde burdag, det er ikke alle som sjekker alle sider og blar seg fram og tilbake i innlegg, de titter kanskje bare innom et øyeblikk og skriver en kommentar og haster videre.

Anonymous poster hash: 6f93d...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...