Gå til innhold

Hva syns du om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnkode: 45092840

Ærlige meninger, takk!

Anonymous poster hash: fcd4b...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen som helst mening? Jøss.

Skrevet

Veldig stygt!

Skrevet

Jeg likte det veldig godt :) Ja, det trengs kanskje å moderniseres litt, men selve huset er jo stort og fint!  Jeg kunne glatt kjøpt det (hvis jeg hadde hatt råd)

Anonymous poster hash: fae70...049
Skrevet

Du må legge inn link til annonsen, folk gidder ikke gå inn på finn for å lete frem huset selv... Regner med det er dettehttp://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=45092840 Grusomt hus i tilfelle, altfor mye som må gjøres for at det skal bli pent. Anonymous poster hash: d1a71...665

Beklager, men jeg skriver på IPad, og vet ikke hvordan man legger inn link.

Skrevet

Som ett oppussingsobjekt var det veldig fint. Likte godt hvordan huset lå på tomta med innkjørsel på en side og hage på den andre. Kjøkken og bad var forsåvidt helt greie for noen år, og resterende rom er enkle å ta.

Men jeg hadde savnet en kjeller eller loft, bortsett fra det hadde det absolutt potensiale. 

Anonymous poster hash: f8fd3...54d
Skrevet

Et hus med stort potensial!

Anonymous poster hash: 26919...b53

Skrevet

Du må legge inn link til annonsen, folk gidder ikke gå inn på finn for å lete frem huset selv... Regner med det er dettehttp://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=45092840 Grusomt hus i tilfelle, altfor mye som må gjøres for at det skal bli pent. Anonymous poster hash: d1a71...665

Beklager, men jeg skriver på IPad, og vet ikke hvordan man legger inn link.

Når du er på en hjemmeside, klikk på den firkantede boksen med pil opp av nede på skjermen. Her får du bl.a. opp valget 'kopier'. Da kopierer du linken og kan lime den inn i en Mail eller er innlegg ved å dobbelttappe og velge 'lim inn'.

Anonymous poster hash: 20da0...bb5

Skrevet

Som ett oppussingsobjekt var det veldig fint. Likte godt hvordan huset lå på tomta med innkjørsel på en side og hage på den andre. Kjøkken og bad var forsåvidt helt greie for noen år, og resterende rom er enkle å ta. Men jeg hadde savnet en kjeller eller loft, bortsett fra det hadde det absolutt potensiale.    Anonymous poster hash: f8fd3...54d

Den har jo kjeller.

Skrevet

Når du er på en hjemmeside, klikk på den firkantede boksen med pil opp av nede på skjermen. Her får du bl.a. opp valget 'kopier'. Da kopierer du linken og kan lime den inn i en Mail eller er innlegg ved å dobbelttappe og velge 'lim inn'. Anonymous poster hash: 20da0...bb5

Aha! Tusen takk for forklaringen. :)

Skrevet

Når du er på en hjemmeside, klikk på den firkantede boksen med pil opp av nede på skjermen. Her får du bl.a. opp valget 'kopier'. Da kopierer du linken og kan lime den inn i en Mail eller er innlegg ved å dobbelttappe og velge 'lim inn'. Anonymous poster hash: 20da0...bb5

Aha! Tusen takk for forklaringen. :)

Bare hyggelig. :)

Anonymous poster hash: 20da0...bb5

Skrevet

Stort potensiale :)

Anonymous poster hash: 52dbe...47c
Skrevet

Som ett oppussingsobjekt var det veldig fint. Likte godt hvordan huset lå på tomta med innkjørsel på en side og hage på den andre. Kjøkken og bad var forsåvidt helt greie for noen år, og resterende rom er enkle å ta. Men jeg hadde savnet en kjeller eller loft, bortsett fra det hadde det absolutt potensiale.    Anonymous poster hash: f8fd3...54d

Den har jo kjeller.

Ja leste det nå. Gadd ikke lese istad, og det var ikke noe planløsning med av den og trappa kom ikke tydelig fram i første etg så antok at det ikke var ;)

Anonymous poster hash: f8fd3...54d

Skrevet

Med litt oppussing så kan det bli kjempebra :)

Anonymous poster hash: ce528...c04

Skrevet

Med litt oppussing så kan det bli kjempebra :)

Anonymous poster hash: ce528...c04

Enig.

I nabolaget mitt er samme type hus med ganske lik planløsning. Husene er kjempepopulære!

Anonymous poster hash: af307...000

Skrevet

Hus med potensialet. Stor tomt, dobbel grasje.. 

Men mye jobb, kjøpte tilsvarende for en del år siden... 

Anonymous poster hash: 314f9...8bc
Skrevet

Jeg kunne aldri kjøpt det.. Som oppussingsobjekt er det hakket for fint.. Så man får dårlig samvittighet hvis man pusser opp bad eller kjøkken med en gang, det "trengs" jo ikke selvom det ikke er den stilen mn vil ha..

Anonymous poster hash: 2d1d1...8d3

Skrevet

Grøss og gru!

Anonymous poster hash: 21dec...c65
Skrevet

Ikke noe jeg ville ha brukt penger på å pusse opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...