Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #26 Skrevet 21. november 2013 Jeg hadde advokat når jeg skilte meg, han har ingenting med denne saken å gjøre da. Men en av mine beste venner er advokat, så han fungerer som min nå Har også bistandsadvokat i en annen sak om seksuelt misbruk, men han har heller ingenting med denne saken å gjøre. Trenger du advokat så skaffer du deg en. Hadde ikke skaffa meg advokat kyn pga denne lille saken altså. Men så lenge man har venner med utdanninga så.. . Anonymous poster hash: 9b032...178
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #27 Skrevet 21. november 2013 Synes jeg ser deg på Kiwi med en gammel fiskepudding og advokaten på slep Skjønner at du er irritert, tøft av deg å stå på! Anonymous poster hash: 37573...aca
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #28 Skrevet 21. november 2013 Skreiv vel i hovedinnlegget at det var innehaver av butikken som hadde skrevet under på gavekortet.. Har fått bekreftet at hun på det tidspunktet visste at de kom til å gå dukken. Og da BURDE hun gi beskjed om at de ikke selger gavekort lengre. Uten noen annen forklaring. Anonymous poster hash: 9b032...178 Dette er ikke bare uetisk, men svindel. Har du bevis for at hun visste at butikken ville blitt slått konkurs, så ville jeg anmeldt (-så sant du ikke får pengene dine uten mer styr). Innehaver er ikke i "god tro" så lenge hun visste at hun ville gå konkurs. Hadde det vært en god del større beløp (millioner) så ville innehaver antageligvis bli dømt til fengsel pga svindel. Anonymous poster hash: cf114...483
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #29 Skrevet 22. november 2013 Hjelpes meg.. Her har enkelte mennesker mistet sin jobb OG lønn rett før jul, og du sitter og gnåler over 1500,- ? Er du ikke riktig vel bevart? Anonymous poster hash: 894b0...e3f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #30 Skrevet 22. november 2013 Meld krav i boet. Anmeld gjerne eier (men ikke forvent å få noe ut av det hvis f. eks skattemyndighetene eller kemneren har begjært oppbud så kan du jo i tillegg ende opp med sakskostnader i tillegg). Jeg sier bare at det er veldig synd for den som har kjøpt gavekortet, men livet er ikke rettferdig og " shit happens". Jeg ville latt det ligge. Anonymous poster hash: 62e76...d35
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #31 Skrevet 22. november 2013 Har skrevet mail til kjeden. Så får se hva som blir gjort. Jeg lar ikke de 1500 bare forsvinne. At de har kjørt butikken i grus(ja, jeg vet mer enn jeg kommer ut med her) og ikke kan betale sine ansatte, vet du det er ikke mitt problem. Jeg fikk det gavekortet av min pappa, han kan ikke kjøre saken videre, men jeg kan... og jeg gjør det, på vegne av han. Hi Anonymous poster hash: 9b032...178
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #32 Skrevet 22. november 2013 Hjelpes meg.. Her har enkelte mennesker mistet sin jobb OG lønn rett før jul, og du sitter og gnåler over 1500,- ? Er du ikke riktig vel bevart? Anonymous poster hash: 894b0...e3f Siden du ikke synes det er så ille å miste 1500,- kan jo du kjøpe gavekortet av HI. For mange er 1500,- MYE penger. For meg er det sånn ca hva jeg har å bruke på meg selv gjennom et halvt til et år, så jeg hadde blitt knust. Anonymous poster hash: 90f7b...519
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #33 Skrevet 22. november 2013 Hjelpes meg.. Her har enkelte mennesker mistet sin jobb OG lønn rett før jul, og du sitter og gnåler over 1500,- ? Er du ikke riktig vel bevart? Anonymous poster hash: 894b0...e3f Siden du ikke synes det er så ille å miste 1500,- kan jo du kjøpe gavekortet av HI. For mange er 1500,- MYE penger. For meg er det sånn ca hva jeg har å bruke på meg selv gjennom et halvt til et år, så jeg hadde blitt knust. Anonymous poster hash: 90f7b...519 Jeg synes absolutt det er ille å miste 1500,- Jeg har ikke verdens beste økonomi selv. MEN jeg føler faktisk med de stakkars ansatte som mister jobb og lønn, spesielt nå rett før jul. Derfor synes jeg det er kvalmt å se at hi klikker over 1500,- når det nå sitter en del familier rundt omkring - som kanskje ikke kommer seg gjennom julen (husleie, mat, strøm osv..) Jeg kan godt nevne at jeg har vært i lignende situasjon hvor jeg tapte flere penger enn det hi nå har gjort, og ja, det var ufattelig kjipt der og da. Men det går an å tenke litt utover sin egen nesetipp. Det gjør det faktisk Anonymous poster hash: 894b0...e3f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #34 Skrevet 29. november 2013 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: fa9f4...383
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #35 Skrevet 29. november 2013 Hjelpes meg.. Her har enkelte mennesker mistet sin jobb OG lønn rett før jul, og du sitter og gnåler over 1500,- ? Er du ikke riktig vel bevart? Anonymous poster hash: 894b0...e3f Siden du ikke synes det er så ille å miste 1500,- kan jo du kjøpe gavekortet av HI. For mange er 1500,- MYE penger. For meg er det sånn ca hva jeg har å bruke på meg selv gjennom et halvt til et år, så jeg hadde blitt knust. Anonymous poster hash: 90f7b...519 Jeg synes absolutt det er ille å miste 1500,- Jeg har ikke verdens beste økonomi selv. MEN jeg føler faktisk med de stakkars ansatte som mister jobb og lønn, spesielt nå rett før jul. Derfor synes jeg det er kvalmt å se at hi klikker over 1500,- når det nå sitter en del familier rundt omkring - som kanskje ikke kommer seg gjennom julen (husleie, mat, strøm osv..) Jeg kan godt nevne at jeg har vært i lignende situasjon hvor jeg tapte flere penger enn det hi nå har gjort, og ja, det var ufattelig kjipt der og da. Men det går an å tenke litt utover sin egen nesetipp. Det gjør det faktisk Anonymous poster hash: 894b0...e3f Stakkars, stakkars deg som har tapt mer penger en HI i en lignende situasjon. Men, som du så fint skriver så går det an å tenke litt lenger en utover egen nesetipp. Hvor mye bedre jul tror du disse som mister jobben får hvis ikke bobestyrer må betale ut disse 1500kr? Hva om dette var den eneste gaven dette barnet får til jul? Nei, vi må tenke på disse stakkarane som har blitt rævkjørt av en sjef uten økonomisk styring. For det vil no så klart gjøre julen deres heilt fantastisk hvis HI ikke får brukt gaven fra bestefar til barnebarnet. Det er løsningen på alle deres problem... Anonymous poster hash: 74392...efc
millemille Skrevet 29. november 2013 #36 Skrevet 29. november 2013 Har skrevet mail til kjeden. Så får se hva som blir gjort. Jeg lar ikke de 1500 bare forsvinne. At de har kjørt butikken i grus(ja, jeg vet mer enn jeg kommer ut med her) og ikke kan betale sine ansatte, vet du det er ikke mitt problem. Jeg fikk det gavekortet av min pappa, han kan ikke kjøre saken videre, men jeg kan... og jeg gjør det, på vegne av han. Hi Anonymous poster hash: 9b032...178 Til kjeden? Da kan du vel i verste fall benytte gavekortet i en av de andre butikkene deres eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå