FruRikstadPfefferkorn Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg reiser til Gran Canaria 27 november. Og midt i turen skal jeg starte på Menopur. Jeg må ta med meg 2 pakker, da den siste pakken skal jeg starte hjemreise dagen. Jeg har fått med en standard bekreftelse fra Ullevål og beskjed om å ta med alt av andre papirer. Det jeg lurer på er om noen har opplevd problemer med å få med seg Menopur + sprøyter i håndbagasjen?
Stjernemagnolia Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Hei Jeg har har hatt mange stimuleringsforsøk og har reist til Tyrkia, Bulgaria, Kroatia, Dubai, København, Frankfurt og London med medisiner i håndbagasjen. Har hatt med meg Menopur, Orgalutran og Fragmin sprøyter på disse turene. Har aldri hatt noen problemer eller fått noen spørsmål når jeg har lagt frem medisinen til sikkerhetssjekken. Har en egen gjennomsiktig mappe til medisiner eller har lagt frem hele orginalesken som jeg legger frem sammen med min gjennomsiktige toalettmappe. For å være på den sikre siden bør medisinen være i orginalembalasjen. Ta med utskrift av original resepten om du har og et skriv fra fertilitetsklinikken evt legen om at du er i behandling for IVF og medisinene du bruker om du vil være på den sikre siden. Jeg er av den mindre høytidelige typen og har reist både uten å ha med orginalesker, resepter eller skriv fra klinikken og har som sakt aldri fått noen problemer i den forbindelse
Bambi14 Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Reiste til Tyrkia på ferie med samme medisiner som du. Gikk til legen fikk en bekreftelse på de medisinene, for vær sikker på unngå problemer. Gikk supert! Faktisk ingen spørsmål om dem.
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 21. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2013 Så flott! Da skal det nok gå bra da Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå