Gå til innhold

Ønsker meg tvillinger. En gutt og en jente. Hvordan går jeg fram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bli gravid. Har masse klær til begge kjønn, har ikke klart å la være å kjøpe selv om jeg ikke er gravid ennå. Hadde vært hyggelig å kunne bruke begge deler samtidig.

Anonymous poster hash: fe592...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønnsselekert IVF i utlsndet, så får du kanskje en av hver likt.

Anonymous poster hash: 32c79...186
Skrevet

Trolling på gang? :)
Får satste på at du finner en mann med god sperm da vettu, ellers får du lage falske unger i utlandet.

Anonymous poster hash: a5f9f...31b
Skrevet

Du får ta senabort gang på gang på gang da vet du, til du får det du vil ha.

Neida, vi skjønner at du troller.

Anonymous poster hash: 8838b...ca8

Skrevet

Ha sex i duggvått gress. Under fullmåneskinn. Heng etter beina fra en gammel eik i ca en halvtime etter samkvemet, så gå hjem.

Skrevet

Haha for mannens sperm spiller stor rolle her..... kunnskap er en fin ting :)

Når man får toeggede tvillinger må kvinnen slippe to egg i samme syklus, hvor begge blir befruktet av to sædceller.

Det ene må bli gutt og det andre jente. 

Det er flere damer som får toeggede tvillinger nå enn før , dette pga at damer når de blir "eldre" begynner å få mer ustabil syklus og slipper da flere egg i samme syklus. I tillegg så er overvekt også med på at man slipper flere egg.

Jeg har arvelige gener med masse tvillinger i slekta, det hjalp også på.

Og de tå få toeggede tvillinger er det beste som har hendt meg i verden.

Fra de ble lagt i går, våknet de på tur ca hvert 30 min frem til 00.30, da fikk jeg sovet til jeg ble vekt ca 04.30. lå våken til ca 05.30 sovnet og fikk sovet til 06.10 :) 

Dette litt pga sykdom.

Da han våknet 06.10 startet 3-års trassen ved at han klikket på badet, fordi jeg ikke slo på lyset akkurat slik han hadde tenkt. Hylte så han vekte søstra, hvorpå krangelen om hvem som skulle på do startet. Ca 30 min etterpå var begge ferdig på do. ene hylgråt, men fikk lurt dem med opp i stua.

Som flaks er våknet ikke storebroren :)

Hurrameihei, dagen har startet.

Eller forresten storebror trakk akkurat opp i do :) 

Anonymous poster hash: de00a...ff8
Skrevet

Du får ha sex og håpe på det beste.

Skrevet

Sist jeg sjekket, så hadde mannens sperm usedvanlig mye å si når man lager barn. Det er jo det som bestemmer kjønnet.

Skrevet

Sist jeg sjekket, så hadde mannens sperm usedvanlig mye å si når man lager barn. Det er jo det som bestemmer kjønnet.

Men ikke noe å si i forhold til om det blir 1 eller 2...

Skrevet

Når man får toeggede tvillinger må kvinnen slippe to egg i samme syklus, hvor begge blir befruktet av to sædceller.

Til opplysning opplyste så er det en sædcelle pr egg.

Skrevet

, ellers får du lage falske unger i utlandet.

_Falske_ unger? Er du ikke riktig skrudd?

Anonymous poster hash: 06fe7...04b

Skrevet

Du puler masse og krysser fingrene.

Anonymous poster hash: d9569...dd8

Skrevet

Får satste på at du finner en mann med god sperm da vettu, ellers får du lage falske unger i utlandet.

Falske unger faktisk...synes vel den kommentaren var verre enn mye annet som fjernes av moderator. Hva mener du? Assistert befruktning generelt? Er min lille jente og barnet i magen min "falske" fordi jeg har fått hjelp til å bli gravid? Eller mener du de som reiser til klinikker hvor de selv velger barnets kjønn? Man kan selvsagt mene det ene og det andre om akkurat det, men disse barna er som alle andre barn ekte barn. Og HI skrev dessuten ikke at hun planla å dra til en klinikk å bli gravid, hun mente kanskje bare om det er noen kjerringråd som kan øke sjansen for å bli gravid med tvillinger. Det er lov å ønske seg tvillinger.  

Anonymous poster hash: f2dd9...7c8

Skrevet

Man kan ikke bestille barn...

Anonymous poster hash: 63d62...37a

Skrevet

Falske unger faktisk...synes vel den kommentaren var verre enn mye annet som fjernes av moderator. Hva mener du? Assistert befruktning generelt? Er min lille jente og barnet i magen min "falske" fordi jeg har fått hjelp til å bli gravid? Eller mener du de som reiser til klinikker hvor de selv velger barnets kjønn? Man kan selvsagt mene det ene og det andre om akkurat det, men disse barna er som alle andre barn ekte barn. Og HI skrev dessuten ikke at hun planla å dra til en klinikk å bli gravid, hun mente kanskje bare om det er noen kjerringråd som kan øke sjansen for å bli gravid med tvillinger. Det er lov å ønske seg tvillinger.

Ikke vær så fryktelig hårsår da!

Anonymous poster hash: 8838b...ca8

Skrevet

Finnes vel ikke falske barn ??

Skrevet

er akkurat så hårsår jeg vil når folk snakker om "falske barn".

Skrevet

Til opplysning opplyste så er det en sædcelle pr egg.

my bad. mente selvsagt en sædcelle hver ja, tvillingmoren...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen ønsker seg å bli gravide med flerlinger. Å gå fra en til to barn i magen betyr betydelig forhøyet risiko i svangerskapet, perinatalt og post partum. Å å fra to til tre er høyrisiko. Å gå fra tre til fire er galskap. Jeg snakker av erfaring...

Anonymous poster hash: 4d8e7...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...