Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har nettopp rundet 6 mnd, og blitt 20% sykemeldt.. Har 100 000 tanker og følelser i hodet på en gang, og presser meg litt ekstra for at ingen skal merke at jeg snart kneler under alt presset.. Presset på jobb, og at folk snakker bak ryggen min.. Jeg har en super familie som støtter meg, men forteller de ikke hvordan ting egentlig er.. Jeg har en fasade når jeg er blandt folk, og er sterk utad selvom jeg er et vrak innvendig. Jeg skulle ønske at noen kunne ta litt av byrden min, være der for meg å lytte..bare være en som støttet meg gjennom dette.. Noen dager skjønner jeg ikke hva jeg tenkte, når jeg valgte å beholde.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne oppdra ett barn, om jeg ikke takler svangerskapet.. Anonymous poster hash: 7255c...c55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098527-andre-som-har-en-t%C3%B8ff-periode/
Føroyar Skrevet 21. november 2013 #2 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg kjenner til det å gå gjennom en tøff periode, men det som gjør deg sterk er ikke at du putter en fasade på. Du må gi slipp på at du skal være den sterke, tøffe og jeg klarer alt typen.. Du skriver at du har en så god familie, hvis det er så gode som du sier så vil de HELT SIKKERT ta en god del av din byrde. Snakk med dem og glem alt dette med at man skal leke som om alt er ok. Hvis du virkelig vil være den sterke personen som du gir utrykk for at du er, så er det sterkeste du kan gjøre å vise at du sliter. Vis at du er lei deg, vis at du av og til ikke skjønner hvorfor du valgte å beholde dette barnet. Det er en STERK person Bare vent og se, det blir ikke noen som ned på deg bare for det at du er ærlig !P.s. kun for at du av og til ikke skjønner hvorfor du valgte å beholde barnet av og til, betyr det ikke at du er et dårlig menneske. Alle kan gå og bekymre seg og det er helt naturlig å tvile på sine valg og seg selv. Men igjen da husk at du blir en fantastisk mor snart til en utrolig unge. Det kommer en person som vil kalle deg mamma og vil elske deg resten av sitt liv. Tenk på det når du tviler.Klem herfra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098527-andre-som-har-en-t%C3%B8ff-periode/#findComment-145875998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå