Gå til innhold

Blir dere aldri oppgitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere leser tråder her inne og tenker at "Nå må jeg bare slutte å henge her inne!" ?

Eller at dere lurer på om noen av de som stiller spørsmål er lettere psykisk utviklingshemmede?

Andre som har merket at nivået her inne er en smule lavere enn på andre forum? Det blir da ikke stilt slike spørsmål på mammanet, snartmamma og Kg? Eller gjør det det?

Allerede nå vet jeg hvilke svar som kommer til å komme av en gammel helt her inne:

"Jeg tenkte akkurat det der da jeg leste dette innlegget" eller noe slikt. Haha, kjempeartig, like morsomt hver gang.  :sleeping: Og så standarden: "Ingen tvinger deg til å være her"

Jeg bare lurer på om dere som er på andre forum merker at det er en forskjell? Sier ikke at alle tråder er slik, men noen ganger lurer jeg på om mange mister noen IQ poeng den dagen de får positivt resultat etter å ha tissa på pinnen (noe flere her syntes er veldig vanskelig i følge en tråd her om dagen!)

Anonymous poster hash: aa7d7...d65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tenk på alle de fotballfrue trådene her inne! Er slike tråder jeg mener.

Skrevet

Jeg liker meg mye bedre her inne, enn andre forum. Dette har jo faktisk litt underholdningsverdi!

Anonymous poster hash: e1235...dc5

Skrevet

Ingen er like..om det er et innlegg du synes virker helt borti natta uintelligent kan andre der igjen synes at det samme innlegget virker bra og opplysende...og andre utenom der igjen være komplett likegyldig....

Skrevet

I løpet av noen få minutter her har jeg svart på to tråder som har gjort meg oppgitt. "Kan jeg male"-tråden og "funker vognlenke på urban jungle". Det tok meg ett minutt å gjøre et google søk og finne løsningen på disse to enorme problemene. 

Hvorfor må folk spørre om sånnt? Er det så vanskelig? 

Klarer ikke folk å tenke seg til at om man spør om man kan male i svangerskapet så vil noen hysteriske alltid si ja, mens andre vil si nei? Hvorfor ikke heller lese et sted hvor folk har peiling?

Samme med den andre tråden. Hun venta, og tok opp tråden flere ganger fordi ingen svarte. Hvorfor kunne hun ikke bare bruke google bildesøk og finne det ut? Det tok meg under ett minutt.

Skrevet

Det jeg synes er litt morsomt, er at hver gang jeg eller mannen min googler noe vi lurer på, så dukker det alltid opp svar fra mamma- og babyforum. Så helt dumme kan de jo ikke være. Men ikke alltid smarte heller. Det er vel alle slags folk her også? Og så tror jeg noen kanskje kjeder seg litt og så starter de sånne 'skal jeg velge gult eller grønt sengetøy i dag'-tråder. Og det er jo alltid noen som svarer...

Skrevet

Det er bedre med litt dumme spørsmål enn når gammelt gruff kommer til overflaten og det krangles.

Satt og så på en heftig diskusjon som i min verden tippa over til krangel, og jeg ble imponert. Visste ikke voksne folk kunne holde på slik.

Ja jeg vet jeg er veldig naiv asså. ;-)

Men du verden så gøy da. Flirer masse her inne. Underholdning, jepp.

Anonymous poster hash: f78e0...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...