Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #26 Skrevet 21. november 2013 Dette er takken for at man poster spørsmål på anonymforum Stå på, HI, skjønner godt at kulda kan komme brått på! Ikke bry deg om alle som poster sure og frekke svar til deg. Men et tips til deg, er å legge absolutt ALL informasjon du sitter inne med og tanker rundt valgene dine som forklarer hvorfor du ikke tok med posen hjem osv. Da er det mindre sjans for å bli halshugget... Godt tips. I tillegg bør man være sånn passe ydmyk og unnskylde seg på forhånd for at man er så håpløs at man må stille et så teit spørsmål osv. Den taktikken funker for meg hver gang, da får jeg gode svar i stedet for kritikk. Det gjelder å stryke disse sarte lettskremte damene med hårene. Anonymous poster hash: 34a16...3b3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #27 Skrevet 21. november 2013 Dette er takken for at man poster spørsmål på anonymforum Stå på, HI, skjønner godt at kulda kan komme brått på! Ikke bry deg om alle som poster sure og frekke svar til deg. Men et tips til deg, er å legge absolutt ALL informasjon du sitter inne med og tanker rundt valgene dine som forklarer hvorfor du ikke tok med posen hjem osv. Da er det mindre sjans for å bli halshugget... Tusen takk, nå ble jeg glad igjen :-) skal huske å dra hele historien i hovedinnlegget neste gang. Hvis det blir noen neste gang. Anonymous poster hash: 42267...4bc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #28 Skrevet 21. november 2013 Oioi.. 5minus.. skumle saker! Jeg kler ungen godt. Tynn ull, mellom tykk ull og hjemmestrikket ull. Pluss lue og votter. Har et rørospledd jeg bruker. Og vognovertrekket over. Har aldri hatt kalde unger. Slik gjør jeg det når barnet ikke har posen med seg. Skinn og ullpledd under seg også. Barna fryser i hjel fra undersiden. Så det er viktig med godt underlag. Sett vogna i le. Anonymous poster hash: a5978...9cc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #29 Skrevet 21. november 2013 Oioi.. 5minus.. skumle saker! Jeg kler ungen godt. Tynn ull, mellom tykk ull og hjemmestrikket ull. Pluss lue og votter. Har et rørospledd jeg bruker. Og vognovertrekket over. Har aldri hatt kalde unger. Slik gjør jeg det når barnet ikke har posen med seg. Skinn og ullpledd under seg også. Barna fryser i hjel fra undersiden. Så det er viktig med godt underlag. Sett vogna i le. Anonymous poster hash: a5978...9cc Yes! Bra svar, det beviser at man er ikke skremmende tankeløs fordi man ikke har pose for hånden. Ull og vogntrekk er en god løsning. Anonymous poster hash: 42267...4bc
FirstAidKit Skrevet 21. november 2013 #30 Skrevet 21. november 2013 Dette er takken for at man poster spørsmål på anonymforum Stå på, HI, skjønner godt at kulda kan komme brått på! Ikke bry deg om alle som poster sure og frekke svar til deg. Men et tips til deg, er å legge absolutt ALL informasjon du sitter inne med og tanker rundt valgene dine som forklarer hvorfor du ikke tok med posen hjem osv. Da er det mindre sjans for å bli halshugget... Godt tips. I tillegg bør man være sånn passe ydmyk og unnskylde seg på forhånd for at man er så håpløs at man må stille et så teit spørsmål osv. Den taktikken funker for meg hver gang, da får jeg gode svar i stedet for kritikk. Det gjelder å stryke disse sarte lettskremte damene med hårene. Anonymous poster hash: 34a16...3b3 Ja! Og så bør man, for sikkerhets skyld, beklage for at man er født. For å virkelig bøye seg i støvet overfor de O'store Anonyme.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #31 Skrevet 21. november 2013 Dette er takken for at man poster spørsmål på anonymforum Stå på, HI, skjønner godt at kulda kan komme brått på! Ikke bry deg om alle som poster sure og frekke svar til deg. Men et tips til deg, er å legge absolutt ALL informasjon du sitter inne med og tanker rundt valgene dine som forklarer hvorfor du ikke tok med posen hjem osv. Da er det mindre sjans for å bli halshugget... Godt tips. I tillegg bør man være sånn passe ydmyk og unnskylde seg på forhånd for at man er så håpløs at man må stille et så teit spørsmål osv. Den taktikken funker for meg hver gang, da får jeg gode svar i stedet for kritikk. Det gjelder å stryke disse sarte lettskremte damene med hårene. Anonymous poster hash: 34a16...3b3 Hehe, ser den unnskylde seg på forhånd og være ydmyk er nok taktikken. Burde kankskje ikke nevne at han også fikk en pinup på fridagen sin. Gud forby på en vanlig ukedag. Anonymous poster hash: 42267...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå