Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Eller varierer det? Anonymous poster hash: ed1e5...ca5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ikke nødvendigvis. De skal ha en sammenhengende skrikeperiode på 3 timer oftere enn 3 ganger i uken. Men jeg tror det vanligste er at de gråter på natten/kvelden. Anonymous poster hash: 388e4...816
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Kan variere, men de fleste starter skriketoktene på kvelden og gråter utover natten. Vi har hatt 3 barn med kolikk. Ene har ikke grått så mye på natten, men omtrent hele dagen. Den andre gråt konstant hele døgnet og den tredje gråt fra 19.00-07.30. Kunne omtrent stille klokka etter henne.Kolikk kan man begynne å tenke på når babyen har hatt 3 uker hvor den har grått minst 3 timer i strekk hver dag. Men kan jo være luftsmerter i mangel på raping. Anonymous poster hash: 4b2b3...ce4
BellaSuz Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Min baby gråt fra ca kl 18-22/23 på kvelden, men da hun sovnet, så var det ikke et knyst fra henne. Sov heldigvis gjennom natta, kun avbrutt av litt pupp:)
Plutselig_gravid Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Min kolikkbaby skrek fra formiddag til kl 2330. Hver dag. Kunne stille klokka etter han. Var generelt urolig utenom skriketoktene. Måtte bæres på hele tiden. Et av barna hadde luftplager, men i forhold til han med kolikk så var det ingenting. Hun var urolig og hadde magesmerter fra kl 18 og noen timer utover kvelden. Hun illskrek ikke så mye, men kavet,prompet og sutret og falt ikke til ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå