Gå til innhold

Dere som har feks gulliver stellebord fra ikea...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og ikke kommoder eller annet til babyens tøy i tillegg, har dere noe kurver eller noe annet praktisk under der?

Kunne egentlig tenkte meg stellekommode, men fikk ett sånt stellebord men synes det virker noe upraktisk?

Noen som kan legge ut bilde av sitt stellebord eller link til kurver feks som passer godt under der?

Synes d var dårlig utstilt på ikea.. :-/

Fortsetter under...

Skrevet

Vi klarte ikke å organisere det skikkelig, så bi la alle hånddukere under og la klærne til babyen i badskapet. Ble mye bedre for vår del. 
Kjøpe en slags krok-kurv (slik som er på stellekommodene til å oppbevare shampo ol) som vi har salver, såpe, q-tips ol. Bleiene har vi bare i pakken, på gulvet under stellebordet.

Anonymous poster hash: fa6dd...2cd
Skrevet

Blir å kjøpe stellekommode om vi får flere barn! #2

Anonymous poster hash: fa6dd...2cd
Skrevet

Vi har den enkleste modellen m en hylle under. Har kjøpt fire kurver på Nille og har bleier i en, kluter og salver i en og litt klær i de to andre. Veldig fornøyd med den løsningen, men har skap m klær inne på soverommet i tillegg da. Hadde nok ikke klart å få alle klærne under der.

Anonymous poster hash: 95b0e...d9a

Skrevet

Har tre barn og hatt stellekommode til de to eldste. Nå har vi slikt fra Ikea med tre hyller under og er mye mer fornøyd med det. Under har vi en slik kurv med skillevegger, også kjøpt på ikea

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60210552/

De passer perfekt til bleier, salver, kluter, såper ol. og kommer i div. størrelser. På en annen hylle har vi babyhåndklær og ekstra skift.

Var ikke fornøyd med noen av kommodene. Den første hadde vi på badet, og klærne føltes fuktige etter å ha ligget i skuffene en stund. Det blir ganske fuktig når man er flere som dusjer hver dag. Den andre hadde vi på barnerommet. Det var bare ekstra styr. Måtte bære inn vann fra badet osv. tungvint!

Ikeastellebordet er absolutt best syntes jeg.

Anonymous poster hash: c4c2d...af3
Skrevet

Jeg ser plassering er en avgjørende faktor ifht hvor fornøyde dere er eller ei.

Hos oss må stellebordet stå på soverommet til pjokken da badet er for lite.

Vurderer og kjøpe ett sammenlagt å ha på badet.

Skal kjøpe både de beholderne til slaver/sjampo osv og den kurven med skillevegger så lurt ut den også!

Hvis det blir sammenlagt stellebord på badet så tror jeg det er fare for at vi bytter til kommoder på rommet..

Må jo bli totalt kaos med alt av bodyer og strømpebukser og jakker og gensre under der...

Takk for svar jenter! :-)

Annonse

Skrevet

Vi har to bleiebarn, så har en kurv hver til deres bleier + stelleprodukter + en til våtservietter/engangskluter.

Klærne deres må vi ha i hver deres kommode på rommet.

Anonymous poster hash: 5e644...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...