Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 da de ikke har barnelege på vakt lenger? Håper alt er bra og at man føder på dagtid? Anonymous poster hash: eb05c...412
tuss2011 Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hæ? Har de ikke? Har termin i romjula og skal føde der :/
Gjest Morn du Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 http://vestreviken.no/omoss/avdelinger/fode--og-barselseksjonen-ringerike-sykehus/Sider/enhet.aspx De vet nok hva de holder på med selv om det er ønskelig med barnelege tilstede hele døgnet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Det er enda verre en det var før. Barsel er forferdelig fra før - nå er det medisinske tilbudet også enda dårligere. Med jordmødre som tror de er verdensmestere og aldri tilkaller lege. Og nå er han jo bare der dagtid, så det er de vel glade for. . Anonymous poster hash: 1b080...4d6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg fødte der for 10år siden, og var veldig fornøyd.da jeg kom inn etter at vannet hadde gått, tok de ultralyd, og den lå i seteleie, de utførte keisersnitt med engang jeg spurte, så jeg slapp rier. Anonymous poster hash: cbb27...7a5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Det er enda verre en det var før. Barsel er forferdelig fra før - nå er det medisinske tilbudet også enda dårligere. Med jordmødre som tror de er verdensmestere og aldri tilkaller lege. Og nå er han jo bare der dagtid, så det er de vel glade for. . Anonymous poster hash: 1b080...4d6 Da skulle du prøvd barsel på Drammen! Fy f...! Et helvete på jord. Verdens sureste bemanning, rævva mat, ingen hjelp og gammelt og fælt. På Ringerike får du ihvertfall eget rom! Hadde heller fødea 10 ganger på Ringerike enn en gang på Drammen. Anonymous poster hash: 9273d...a28
tuss2011 Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Kjenner meg ikke igjen i det dere skriver. Snarere tvert i mot. Fødte der i 2011 og har ingenting annet enn positivt å si. Skal lese linken nå Takk for svar!
Gjest Morn du Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Fødte der i 2001 og 2003, var ikke misfornøyd et sekund.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Fødte der for tre uker siden og jeg er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 236c7...62a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Fødte på sykehus uten barnelege. Om noe skulle skje så kontakter de barnelege ved et sykehus 5 timer unna og så blir man enten flydd eller kjørt dit om det er skikkelig ille. Mange sykehus har ikke barneleger. Om Ringerike har barnelege som kan kontakes eller som kommer på vakt etterhvert så ser jeg virkelig ikke problemet her. Anonymous poster hash: 25184...ce6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Det er enda verre en det var før. Barsel er forferdelig fra før - nå er det medisinske tilbudet også enda dårligere. Med jordmødre som tror de er verdensmestere og aldri tilkaller lege. Og nå er han jo bare der dagtid, så det er de vel glade for. . Anonymous poster hash: 1b080...4d6 Da skulle du prøvd barsel på Drammen! Fy f...! Et helvete på jord. Verdens sureste bemanning, rævva mat, ingen hjelp og gammelt og fælt. På Ringerike får du ihvertfall eget rom! Hadde heller fødea 10 ganger på Ringerike enn en gang på Drammen. Anonymous poster hash: 9273d...a28 [/quote Du får stort sett ikke eget rom på Ringerike altså, bare ved ks eller hvis du har skikkelig flaks. Har " koset" meg på tremannsrom der jeg..] Anonymous poster hash: 1b080...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå