Gå til innhold

Om du kunne valgt, hva hadde det blitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne valgt at babyen du var hjemme i permisjon med kunne:

1: sove fra 1900-0700

2: sove fra 2200-1000

Begrunn hvorfor

Anonymous poster hash: bc44c...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19-07,for da ville jeg fått mulighet til "voksentid" på kvelden, i tillegg til at barnet på et senere punkt allerede var i en hverdagsrutine når tiden kom for barnehage/skole/jobb.

Anonymous poster hash: 74782...65d

Skrevet

Nr 1. Er avhengig av voksentid på kvelden.

Anonymous poster hash: 9aa3e...756

Skrevet

19.00-07.00.

Det er fantastisk å kunne sette seg ned og bare gjøre ingenting en stund før jeg legger meg. Og kl 7 er helt ok å stå opp.

Skrevet

19-07.00. Kvelden er hellig. Jeg er B-menneske til tusen, men jeg står heller tidlig opp.

Anonymous poster hash: c4015...210
Skrevet

19-07. Greit å vende baby til normal døgnrytme. Fint å ha kvelden for seg selv og med kjæresten. Er uansett normalt å stå opp kl 07, da kommer man i gang med dagen.

Anonymous poster hash: 80179...d21

Skrevet

Alternativ 2, rett og slett fordi det hadde passet min døgnrytme best.

Skrevet

1900 til 0700.

Fordi barnet trenger og sove da, Etterhvert som hverdagn kommer med jobb og barnehage, kan ikek barnet sove fra 2200 til 1000 og fordi jeg trenger noen timer for meg selv om kvelden.

Anonymous poster hash: f8101...491
Skrevet

Alternativ 2, for da kunne jeg hatt litt "egentid" på kvelden og samtidig gjort litt i huset på morgenen. 

Jeg slapper best av på kvelden, og er mest effektiv tidlig på dagen.

Anonymous poster hash: 71699...509
Skrevet

Alternativ 2, for det passer min døgnrytme, og alle våre 3 barn også tydeligvis. Her har de sovet lenge på morgenen alle 3.

Anonymous poster hash: 726fc...edc
Skrevet

Er B-menneske, men ville foretrukket alternativ 1 pga voksentid om kvelden, og normal våkentid i forhold til de større barna som skal gjøres klar til skole.

Anonymous poster hash: f4d75...f7b

Skrevet

Alternativ 2. Vi er mye på farten,og om barnet skal legge seg kl. 19.00 er vi avhengige av å være hjemme til senest kl. 18.00. Er somregel da vi har klart å knødd oss ut av huset. Jeg liker også å være lenge oppe om kveldene, så hadde ikke gjort meg noe om barnet var oppe til 22.00. Hadde fremdeles hatt mye tid til å rydde og vaske (noe jeg faktisk elsker å gjøre på kveldene/natten), og vi kunne fått alenetid. SÅ er det godt å kunne strekke seg litt om morgenen. Sliter med å komme meg opp når barna våkner i 6-7 tiden. Hadde vært en drøm å kunne sovet til 10.00 :D

Anonymous poster hash: ff0bb...3ba
Skrevet

19-07. Voksentid på kvelden er gull verdt. Og på morgenen må jeg opp med søsken likevel.

Skrevet

Noe helt annet enn jeg er nå, som er arbeidsledig arbeidsavklaringspengemottaker som venter på uføretrygd. Men siden jeg har utdannelse som både gartner og blomsterdekoratør, ville drømmen være å drive egen blomsterbutikk med eget gartneri, så jeg kunne produsere blomstene jeg skulle selge i butikken, selv.

Hehe, du leste nok litt for fort. Spørsmålet handlet ikke om yrke. :)

Skrevet

19-07 fordi det samsvarer med øvrige barn og jeg er a-menneske... greit med den rutinen når en skal i jobb etter hvert og,, 10 er jo langt utpå dagen !

og legger meg OFTE før 22 selv..

Anonymous poster hash: 65518...901
Skrevet

Med nr ein var det greit med seine kveldar, slik at vi kunne vere ute på kvelden. No med nr 2 er det nok betre med same døgnrytme som storesøster som går i bhg. Vi må heim til ho skal legge seg uansett.

Skrevet

Hadde vært overlykkelig over baby som sov 12 timer uansett når det var. :P Men om jeg skulle velge hadde det blitt 19-7 for å kunne slappe av litt på kvelden. :)

Anonymous poster hash: e588c...738
Skrevet

Noe helt annet enn jeg er nå, som er arbeidsledig arbeidsavklaringspengemottaker som venter på uføretrygd. Men siden jeg har utdannelse som både gartner og blomsterdekoratør, ville drømmen være å drive egen blomsterbutikk med eget gartneri, så jeg kunne produsere blomstene jeg skulle selge i butikken, selv.

Hehe, du leste nok litt for fort. Spørsmålet handlet ikke om yrke. :)

Sorry leste hvis du kunne velge hva ville du blitt... Og ja leste nok litt fort..... Uff flaut.... *rødme*

Lov å skylde på at man var litt trøtt....

Skrevet

helger så nr 1 men i hverdagen kunne fint vært nr 2, Nemlig fordi i helgene har jeg behov for voksentid i hverdagen er jeg mere sliten så da vil jeg sove lenger om morgenen. men samtidig da får jeg vært mere med henne alene og bare kost  meg som mamma

Anonymous poster hash: 11606...84a
Skrevet

Jeg hadde barn som sov fra 21-10 og det passet meg topp. Fikk mat rundt midtnatt og da sov hun til ti. Da var storesøster ferdig påkledd og vi hadde fått litt alenetid. Det passet oss veldig. Storesøster gikk i barnepark, så akkurat tid til å ordne lillesøster før vi gikk ut døra og rakk barneparken kl 11.

Hadde jeg fått barn nå hadde jeg nok håpet det ble samme døgnrytme, for da fikk de store tid uten å styre med minste.

Anonymous poster hash: 3ec8c...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...