Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Altså mens de er gift/samboer. Jeg vurderer det. Ja, et er umoralsk. Er ikke ute etter synspunkt på den biten. Er kun ute etter å høre andres erfaringer. Er det mulig å ha en liten fling (kortvarig) uten at forholdet går dukken? (altså uten å bli tatt). Anonymous poster hash: 4810c...6fd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ja, hvis man vil det, så tror jeg man får det til. Da må i så fall den du tenker på være inneforstått med at en viss diskresjon er viktig, og at det ikke er snakk om å ønske å gå fra mann og barn. Jeg kjenner noen få som har hatt det du beskriver, ingen av dem ble oppdaget så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 7140a...bf8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Ja, men nå er vi gift ;-) Holdt på en stund, og så tok jeg til vettet og flyttet. Tror aldri han vet at jeg var utro. Anonymous poster hash: 683c6...98c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Jeg har ikke det, men mannen har hatt elskerinne. Nå er jeg som hans kone fullstendig utslitt fysisk og ødelagt psykisk. Så hvis du hater mannen din inderlig, bare skaff deg en elsker. De fleste forhold på si blir oppdaget. Her ville mannen skjule det fra meg for alt som var, men det kom ut uansett. Bare så du vet, så blir partneren ødelagt av det. Så vil du gjøre følelsesmessig vrak ut av mannen, go for it. Hvis du er misfornøyd med forholdet, men ikke hater mannen din, så gå fra ham før du puler på noen andre. Anonymous poster hash: 5e511...e0f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Ei var så uheldig å finne ut at mannen var utro ved å lese her inne husker jeg. Anonymous poster hash: 6d1a0...38f
3 i april Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Tenk deg nøye om. Dere kan være enige i starten at dere bare er elskere, men hva om han får følelser for deg og saboterer sånn at mannen din får vite om det, eller at mannen din finner ut av det. Er det virkelig verdt å såre manne din å miste mannen, barna får skilte foreldre, hus som må selges osv. En stor omvelting i livet bare for du ville pule en annen ????
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Tenk deg nøye om. Dere kan være enige i starten at dere bare er elskere, men hva om han får følelser for deg og saboterer sånn at mannen din får vite om det, eller at mannen din finner ut av det. Er det virkelig verdt å såre manne din å miste mannen, barna får skilte foreldre, hus som må selges osv. En stor omvelting i livet bare for du ville pule en annen ???? Utvikles det følelser så medfører da ikke det et ønske om å sabotere, men et ønske om å beskytte det den man er glad i bryr seg om. Anonymous poster hash: 7140a...bf8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Eksen min hadde lenge ei på si som jeg ikke visste om, og dette gikk fint for hans del til hun fikk følelser for ham og ble gravid da hun prøvde å fange ham. Nå sitter hun alene med 1 barn som ikke treffer faren sin for han er opptatt med sin nye samboer. Anonymous poster hash: 84e50...5c8
Gjest Østfold-80 Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Har hatt ja,men da var jeg singel og han var i forhold. Så gjorde han det slutt med henne,fordi vi snakket om å bli sammen.(noe vi ikke ble). Men vi var vel elskere i et par år,også avsluttet vi det med et kjempe godt vennskap. Da jeg traff mannen min,så sa jeg til han at vi ikke kunne treffes mer og har siden ikke sett eller hatt kontakt med han.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Har hatt en elsker. Det varte i Ca 4 mnd. Både han og jeg var i forhold. Mitt var faktisk et godt forhold og. Aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Ble vel forelska. Uansett ble det aldri oppdaget, men det ødela forholdet mitt til mannen i mitt liv fordet. Og mye annet inne i meg. Hadde aldri gjort det igjen!! Anonymous poster hash: 035e9...9ce
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Därför är jag otrogen Anonymous poster hash: 06dcb...88c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Ja, jeg hadde. Varte en stund å. Her var saken sånn at jeg ble nekta å gå på besøk, måtte komme rett hjem etter jobb, hadde vel ca 30 min på å komme meg hjem. Var jeg over det så ble det avhør om hvor jeg hadde vært osv.. Han drakk mye når han var hjemme(2-3 glass opptil en flaske vin hver kveld) med mine små i hus. Snakka nedlatende til sin sønn, mine barn. Fikk ikke lov å ha kontakt med faren til mine barn. Så utroskapen ble min flukt...uten at det skal forsvare noe som helst. Forholdet jeg hadde tok forøvrig slutt etter en liten stund. Uten at han fikk vite noe Anonymous poster hash: 9babe...76e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Vær så SNILL! Ikke vær SÅ egoistisk ved å vær utro. Å ha en elsker er så langt mer enn kunn et ligg eller to. Det dreier seg om din samboers/manns' sitt liv også. En kan ALDRI helt vite hvor enormt mye det kan skade den andre parten når en er utro, for en vil ikke tenke så langt engang, en tenker da bare på seg selv. Om du er ulykkelig og lei han, forlat han for svingende enn å såre han på DENNE MÅTEN.Hva hadde du følt om samboeren/mannen din var utro mot deg, når dere to hadde et helt OK forhold? Det ville ha komt som et sjokk på deg og ødelagt deg.Det er VELDIG umoralsk. Utrohet er den styggeste styggdommen. Tenk deg grundig om før du velger å være skitten og løs og egoistisk. Du ødelegger din kjære.Det er så gale."Bedre å være før-snar enn etter-snar". Du vil angre, og det er lett å angre etter feilen er gjort, men vær den smarte her. Og det er heller ikke bedre "Det er lettere å bli tilgitt enn å få tillatelse". -> totalt FEIL.Vær smart, bruk hodet, ikke hor rundt, og sett pris på din kjære. Anonymous poster hash: 40ed8...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå