Gå til innhold

Jaja, Endeligt ;-)

Anbefalte innlegg

Da eg har hatt ein del pusteproblemer, tungpusthet, fekk eg idag beskjed om at dei sette meg igang imåren tidligt i 8tiå ;-) Har fortalt om dette til lege og jordmor siden uke 34. Nå klarte eg ikkje mer av det, og dei har skjønt at det virkeligt e tungt for meg å puste innover... Tatt ein Gastric Bypass, og av den grunn gått ner 60kilo. Og av den grunn igjen, fjernet mye hud på mageregionen. Dette gjør at han får ikkje vokse utover, men oppover, og presse lungene mine så kraftigt, at eg slite med å trekke inn luft. Dei har lite og ingen kunnskap om dette, da disse slankeoperasjonane, og hudfjerning mer og mer er blitt vanlig nå, enn før. Så sånn e ståa nå, så får me sjå om han komme i mårå, eller neste dag. Han blir oppkalt etter både far og farfar, og dei begge to e født den 21. i kvar sin mnd, så komme han imårå, så blir det himla spesielt med at det e den 21. Nov ;-) God natt, nå får eg få meg litt søvn. Lykke til, til alle dåkkår andre som vente på babyen dåkkas ;-) Glede oss noe heilt Utroligt mye ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098490-jaja-endeligt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...