Bare meg123 Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Tok hcg blodprøve igår,og skal ta ny imorgen,for å se om det stiger,siden jeg er så redd.... Fikk melding idag,om at første blodprøven var ferdig,og jeg måååtte jo titte!!!! Nå er vi,om mulig,mer forvirra enn før!!!! :-o hcg 5000*U/L <5 ikke gravid. Stod det!! Og vi har tatt en g.test nå,med ettermiddagsurin: gravid 3+ Og jeg føler jo at noe skjer med kroppen,så jaaa jeg er gravid,mener jeg selv!!!!! Skjønner dere noe av dette??? Hadde egguttak 30.10.2013. Og første hcg målingen som ble tatt på riksen 11.11.2013 viste 83,og vi ble gratulerte med graviditet!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Står det Hcg 5000? Og hvis det er under 5 så er du ikke gravid... Slik jeg tolker svaret så er du gravid, men litt rart skrevet.. Men, tror jeg kan si gratulerer! Anonymous poster hash: 347ea...8ec
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Hei. Svare betyr at du er gravid. Det pleier å stå på prøvene at < 5 så er man ikke gravid. Det betyr under 5. Gratulerer så.mye Dette er en liten trunn til at jeg syns det er dumt at pasienter kan få vite blodprøvesvar nesten før legen har fått sett på det. De kan mistolkes. Ikke at det hadde noe med tråden å gjøre.. Lykke til. Anonymous poster hash: a9039...318
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Svaret betyr at du er gravid. Når laboratoriene lister opp svarene fører de alltid opp referanseverdier eller normalverdier. < 5 betyr at verdier som er lavere enn 5 betyr at man ikke er gravid, men din prøve var jo 5000 som betyr at du er prego! Gratulerer!
Bare meg123 Skrevet 20. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2013 Oki,tre like svar her,så da sier jeg TUUUSEN takk,og hipp hurra!!! :) Jeg syns de burde skrive "gratulerer gravid" hcg var på: 5000 . Istedet gjør de meg bare usikker!! Jeg er da for pokker ingen lege!!! De har jo sendt utfyllende mail til legen min,så de kunne jo bare forenklet den til meg Meeen YES,nå ble jeg glad! Thanks!! Skal ta en ny imorgen også,og den får jeg vel svar på,på fredag da,så da får vi håpe på enda mer stigning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå