Anne-B. Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Stod opp med mine tre døtre i morges, vi spiste, kledde på oss og gikk til skoie og barnehage sammen. Hentet de to eldste kl 11, og da satte vi oss ned og lagde lenker til juletreet av pappkartong som jeg var og kjøpte i byen i dag. Litt tidlig kanskje, men det passet så fint. Eldste dro på dans med en venninne, og mellomste og jeg gikk til bhg for å se på en liten forestilling. Så gikk vi hjem og bakte pepperkaker. Så spiste vi kvelds sammen.. og nå sover alle tre og jeg sitter her og er deilig sliten. Kjøkkenbenken er ryddig og ren. Det siste eldste sa til meg før jeg gikk ut av rommet og sa god natt, var "ikke drikk opp den siste julebrusen, da!" Shit, ungen kjenner meg så altfor godt.
Ziva Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hørtes herlig ut. Dukket opp tidlig for å hente Liten i dag på skolen. Hun har vært hos svigers i 5 dager, så jeg gledet meg til å se henne igjen. Hun kommer ut fra klasserommet og ser på meg og titter bak meg. Så kommer gullkornet : kommer ikke farmor? Jeg trodde at farmor skulle hente meg! Meg : nei jeg ville hente deg fordi jeg gledet meg til å se deg. Liten : åh ja, men hvor er pappa? Meg : på jobb. Liten : åh så han har ikke savnet meg han da? Meg : (pinlig stillhet og svar skyldig).
Anne-B. Skrevet 20. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2013 Fnis. De er søte, da. Pleier å ha ungefri, i alle fall fra de eldste et par uker om sommeren. Det er veldig veldig deilig. Det er veldig godt når de kommer hjem igjen også.
amandine Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Ungefri?? Hva er det? Meg ikke forstå. Finnes ikke i min verden. Men fy det høres gromt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå