Gå til innhold

Interiør blogger.. Ikke mer shabby chic please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til blogger..

Gjerne med en litt kul funkis-inspirert stil

Anonymous poster hash: eaf22...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du ikke sofaer og bord av paller? Det er jo så fint, og ikke minst praktisk. Og så kan man pynte opp med noen kabeltromler her og der. Maler alt dårlig og skriver søtladne ord på det og vips, et fantastisk hjem vistnok. 

Digger funkis og art deco. Ikke så veldig glad i fransk landstil og norsk furuhelvete. Men tips til blogg har jeg ikke. Måtte bare raljere litt. 

Anonymous poster hash: 3dd52...6a0
Skrevet

Liker du ikke sofaer og bord av paller? Det er jo så fint, og ikke minst praktisk. Og så kan man pynte opp med noen kabeltromler her og der. Maler alt dårlig og skriver søtladne ord på det og vips, et fantastisk hjem vistnok.  Digger funkis og art deco. Ikke så veldig glad i fransk landstil og norsk furuhelvete. Men tips til blogg har jeg ikke. Måtte bare raljere litt.  Anonymous poster hash: 3dd52...6a0

Jo jeg elsker hvitmalte pallebord! Ikke minst elsker jeg lysfat, blonder og noen har skrevet 'live love laugh" på veggen.. ;)

Men siden jeg akkurat har kjøpt et funkishus, så må jeg vel nesten bare innrede i funkis-stil ikke sant??

Anonymous poster hash: eaf22...e02

Skrevet

villapaprika.no :P

Anonymous poster hash: e8cb0...c8d

Skrevet

På instagram: inspiration_by_ida

Skrevet

hold deg unna nips så blir det bra. alt i et hus bør ha en funkjsjon.

Anonymous poster hash: a0331...756

Skrevet (endret)

hold deg unna nips så blir det bra. alt i et hus bør ha en funkjsjon.

Anonymous poster hash: a0331...756

Ikke enig.

Ett av husene i årets hjem Danmark var blottet for nips og innredet maskulint. Huset var kjempeflott og stort, men innredningen trakk ned. Fikk 4 av 10 poeng!

Endret av Fruen i huset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...