Gå til innhold

Er Rørospleddene ålreite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser jo nydelige ut, mer er de ordentlig gode og varme?

Anonymous poster hash: 9df7a...c89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de er kjempegode. Har hatt som vongteppe til begge ungene og de er tykke og varme.

Anonymous poster hash: 55eb7...67b
Skrevet

Ja, ligger under ett nå.

Anonymous poster hash: cd1ea...5e2

Skrevet

De er fantastiske! 

Anonymous poster hash: fb99a...d6f
Skrevet

Ja de er herlige! Ligger under mitt nå. Mannen skal få arve det etter jul for da skal vi ha et til i hus 😉 alle barna har også.

Skrevet

Deilig!!     -sa eg, og breidde pleddet over meg :)

Skrevet

Enig med alle andre, de er helt supre! Veldig gode og varme. Det eneste negative jeg har å si er at de er dyre. Men verdt det ;)

Anonymous poster hash: 9c3ce...ee5

Skrevet

Tja...jeg har et,og jeg synes de nesten blir for lette.Når tyngden mangler,blir de heller ikke så varme som de kunne ha vært...synes nå jeg!

Anonymous poster hash: c640e...a58
Skrevet

De er deilige, men tar mye plass syns jeg :)

Anonymous poster hash: 4e0e1...359

Skrevet

Tja...jeg har et,og jeg synes de nesten blir for lette.Når tyngden mangler,blir de heller ikke så varme som de kunne ha vært...synes nå jeg!

Hæ? Lette? Jeg syns det er alt for tykt og "stivt" jeg... Brukte det som krabbeteppe til mini da han lå mye på gulvet, nå er det pakket bort. Foretrekker strikkede pledd som kan krølles helt inn rundt kroppen. Rørospleddet blir mer sånn flak på en måte.

Er salg på Babyshop nå, hvis du vil ha det da :-) Det er veldig varmt og bra som vognteppe/krabbeteppe.

Skrevet

Hæ? Lette? Jeg syns det er alt for tykt og "stivt" jeg... Brukte det som krabbeteppe til mini da han lå mye på gulvet, nå er det pakket bort. Foretrekker strikkede pledd som kan krølles helt inn rundt kroppen. Rørospleddet blir mer sånn flak på en måte.

Er salg på Babyshop nå, hvis du vil ha det da :-) Det er veldig varmt og bra som vognteppe/krabbeteppe.

Ja, vel jeg er vel enig i hvordan du beskriver det.Lett fordi det ligger som et flak på toppen av ungen og er ikke særlig lett å få pakka godt rundt,blir vel for stivt tenker jeg

Skrevet

Ja har 3 stykker og sitter med ett nå.

Har av de største i barnepleddstørrelsen, men passer fint til meg i sofaen. er 160.

Fine å brette doble å ha i vogna også. 

Eller å ha over begge tvillingene våre i tvillingvogna :)

Skrevet

Ja, de er de beste!! Har flere og til og med babyen har fått. De er så varme og gode. Ingen kan måle seg med de!

Anonymous poster hash: c9f4d...c17

Skrevet

JA!
Har fire stykker, ett til meg og ett til hver av barna. Mannen har ikke lyst på, men like før jeg nesten tvinger ett på han også :P

Anonymous poster hash: af4f9...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...