Gå til innhold

Noe for vintersesongen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn trenger jeg.

Faren min har i alle år sagt at han vil ha en sånn tilsvarende til kronjuvelene, men at vi strikkeføre nok ikke klarer å finne stor nok rundpinne eller nok garn til å få lengden adekvat, forresten.

Skrevet

Sånn trenger jeg.

Faren min har i alle år sagt at han vil ha en sånn tilsvarende til kronjuvelene, men at vi strikkeføre nok ikke klarer å finne stor nok rundpinne eller nok garn til å få lengden adekvat, forresten.

Du får tak i noe slikt til kronjuvelene :) fatter'n fikk en slik i morrogave for ca 30 år siden av siden egen mor etter en Amerikatur (sussebassen måtte ikke fryse på snappern).

Skrevet

Sånn trenger jeg.

Du får tak i noe slikt til kronjuvelene :) fatter'n fikk en slik i morrogave for ca 30 år siden av siden egen mor etter en Amerikatur (sussebassen måtte ikke fryse på snappern).

Min far ville nok da hevdet at han ikke kunne hatt standard-str.

Skrevet

Ser for meg at den må bli bra fuktig etterhvert. Den til nesa altså. Og at nysefaren blir stor. 

Det som hadde vært appellerende, her jeg sitter og ser på griseneser, apefjes og lignende i samme stilen, hadde vært om noen laget en som lignet på ansiktssugeren i Alien. DA skulle jeg ha bestilt. 

Skrevet

I bartebyen trenger du til ryggmargen, da holder det ikke med nesevarmer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...