*Miss Marple* Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hvilke type og farge har du, hvor kjøpte du og er du fornøyd Jeg skal ha meg et par, men må kjøpe på nett og har beslutningsvegring - det er jo så mye å velge i.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Nei, støtter ikke mulesing. Anonymous poster hash: 39a6e...3b5
*Miss Marple* Skrevet 20. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2013 Atte det var? Det har jeg aldri hørt om Hvordan kan de selge sko i hele verden når de er resultat av dyremishandling? Alle disse kjendisene som er mot pels og veldig opptatt av dyrevelferd, men uggs går de med! Nå ble jeg ganske sjokka - og litt kvalm faktisk (jeg måtte google litt). Gjelder dette alle pelstøfler, eller bare uggs? Vil ha varme og gode tøfler, men ikke for enhver pris!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Atte det var? Det har jeg aldri hørt om Hvordan kan de selge sko i hele verden når de er resultat av dyremishandling? Alle disse kjendisene som er mot pels og veldig opptatt av dyrevelferd, men uggs går de med! Nå ble jeg ganske sjokka - og litt kvalm faktisk (jeg måtte google litt). Gjelder dette alle pelstøfler, eller bare uggs? Vil ha varme og gode tøfler, men ikke for enhver pris! Det er ikke alle kjendiser som har ekte Uggs, finnes mange ok alternativer. Bearpaw og Shepherd fks. Shepherdtøfler er produsert i UK eller Skottland og der boikotter de mulesing, som først og fremst foregår i Australia. Det er ekte ull og semsket skinn og kvaliteten er herlig. En del billigere er de også. Tror et par koster 500-600 kroner. Anonymous poster hash: 39a6e...3b5
*Miss Marple* Skrevet 20. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2013 Tusen takk til dere som opplyste meg om disse grusomhetene. Jeg hadde blitt ganske fortvilet om jeg hadde kjøpt uggs og oppdaget i ettertid at jeg hadde vært med å støtte en så grusom handling. Kjenner at jeg blir rasende over at det faktisk er lov! Nå blir det Shepherd tøfler, var jo like fine de Bestiller disse, tenker jeg: http://www.zalando.no/shepherd-jessica-tofler-brun-s3011d00a-701.html Noen som har erfaring med de (ikke nødvendigvis samme modell selvsagt) og vet hvordan de er i størrelsene?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg mener at EMU er trygge. Noen som vet med sikkerhet? Anonymous poster hash: bfbc2...a5b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Tusen takk til dere som opplyste meg om disse grusomhetene. Jeg hadde blitt ganske fortvilet om jeg hadde kjøpt uggs og oppdaget i ettertid at jeg hadde vært med å støtte en så grusom handling. Kjenner at jeg blir rasende over at det faktisk er lov! Nå blir det Shepherd tøfler, var jo like fine de Bestiller disse, tenker jeg: http://www.zalando.no/shepherd-jessica-tofler-brun-s3011d00a-701.html Noen som har erfaring med de (ikke nødvendigvis samme modell selvsagt) og vet hvordan de er i størrelsene? De er store i størrelsene Jeg bruker 41 til vanlig og kunne lett hatt 40 i mine. Men siden du skal ha slippers modell er det kanskje greiere å satse på originalstørrelsen din, veldig kjipt med hælen utenfor. Anonymous poster hash: 39a6e...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå