Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Katten er fullvoksen og alltid vært renslig. I det siste har jeg ikke syns hun har vasket seg noe særlig og nå så jeg at det ikke var rent bak. Det var ikke masse, men litt rester. Hvorfor har hun plutselig sluttet med dette? Det er jo rimelig ekkelt og jeg kastet henne ut når jeg så det og vil egentlig ikke ha henne inn før hun har vasket seg Nytter ikke med dusjen og pelsen er ikke lang Anonymous poster hash: 71850...6bc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Kanskje hun har noen plager eller vondter som gjør det vanskelig for henne? Hvis det vedvarer over tid så kan det være greit å sjekke om hun har noen plager.. Anonymous poster hash: abba1...f5a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Hun var på helsesjekk for en måneds tid siden og da var alt helt bra. Hun har heller ikke vist tegn til noe vondt noen steder uansett hvilken vei ho vrir og vender kroppen :/ Anonymous poster hash: 2335d...896
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Ville sjekket for plager og vondter... Anonymous poster hash: eb4f5...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå