Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Er det noen av dere som har hatt fryseforsøk som har vært sykmeldt etter innsett? Jeg har jo 5 SA og 1 MA bak meg og jobber i dagligvarebutikk. Tenker at det kanskje er veldig greit med en sykmelding....
Nurse77 Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Jeg har vært det ved ett fryseforsøk pga svært stressende jobb den gang, ikke nødvendigvis fysisk stress men mer psykisk. Du som har mistet så mange ganger har vel bare godt av å ta det med ro.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Ja, det er både fysisk og psykisk stressende faktisk. Jeg har jo bla over 10tusen skritt pr skift. Og det er MANGE kilo som løftes i løpet av en dag. Samt all som maser Har faktisk gitt sjefen min beskjed om at dersom det blir innsett så kommer jeg nok til å bli sykmeldt. Så da er han forberedt på det.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 hadde ferskforsøk, men var sykmeldt etter innsett. skal ikke si om det var utslaget, men er i dag 10+2 med en liten tass har selv bare hatt 1 SA, men i og med at vi har prøvd lenge, så var det det rette for meg personlig
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg gikk rett på jobb etterinnsetting, fikk ikke tilbud om sykemld. Har ikke fått det ved noen av de andre forsøkene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå