Gå til innhold

Mathea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg får en datter i januar og har siklet etter det navnet lenge.

Ka syns du?

Anonymous poster hash: 90fd6...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 småjenter i barnehagen heter der, 2 i nabolaget og 8 jenter i barneskolen til eldstemann heter Mathea. Jeg er litt metta på navnet

Anonymous poster hash: fbb92...dd8
Skrevet

Registrerer at det er populært, men personlig er jeg ikke fan. Men det spiller jo keine kaserolle hva andre synes! det er DITT barn og dermed bestemmer DU/DERE navn. 

Anonymous poster hash: 2ad51...e8e
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: 90fd6...0de

Skrevet

Mathea er fint :)

Anonymous poster hash: e0104...c4b

Skrevet

Har en søster på 10 år som heter det. Kjempefint navn!:) 

Skrevet

Kjempe fint, hva så om mange heter det? Tyder bare på at flere liker det, ingenting galt med det vel? Om det så er 5 stk i klassen som heter det samme tviler jeg på at ungen blir traumatisert, kanskje heller føler samhørighet fordi man deler navn? Og i barnehagen, ingen barn bryr seg om

det!! En hang up vi voksene har funnet på. Liker man et navn velger man det fordi man liker det, man kan ikke bry seg om hva andre mener/ hvor popp det er eller ikke!! Fint navn!!

Anonymous poster hash: 2661b...cd5

Skrevet

Jeg liker det ikke, derimot syntes jeg Marthea er nydelig!

Skrevet

Det ligner Amathea, rådgivningstjeneste for uplanlagte gravide. Så tommel ned fra meg.

Skrevet

Kjempefint :) Står faktisk på forslagslista våår over jentenavn, men mulig jeg velger et av de andre siden det er såpass populært... men det er mest fordi jeg trodde at det ikke var så vanlig

Anonymous poster hash: d451b...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...