Pion Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg lurer på hvor ofte det er vanlig at man går til kontroll etter sprøytestart?
Opp Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Det virker som det er vanlig mellom 1-3 ultralyder før uttak. Jeg har hatt to på begge mine to forsøk.
Pion Skrevet 21. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2013 Det virker som det er vanlig mellom 1-3 ultralyder før uttak. Jeg har hatt to på begge mine to forsøk. Tusen takk for svar! Jeg skal mest sannsynlig starte med sprøyter 17.12, så lurer derfor på hvordan det blir mht jul og feriedager Det er jo noen arbeidsdager mellom jul og nyttår...så spørs om de presser inn noe der da? Hmm...
Ringfinger Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne ha det midt i jula å må vente... Har du fått klarsignal om sprøyter..?
Pion Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne ha det midt i jula å må vente... Har du fått klarsignal om sprøyter..? Hei, neida jeg har ikke fått direkte beskjed. Men startet på spray 21.11, så det blir jo nesten 1 mnd med spray frem til den 17.12... Bare fått beskjed om UL den 17.12, og håper på jeg er nedregulert nok da... Jeg har ikke peiling på når det er ferie heller, he he, vet bare at det er noen vanlige arbeidsdager mellom jul og nyttår. Så det er jo godt mulig at de vil jeg skal spraye meg gjennom julen, hehe Hvilket sykehus får du behandling på og har du begynt på spray?
mammadrøm Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 jeg hadde to ultralyder, mener å huske det var på dag 6 og 10(tilhører riksen).
Pion Skrevet 24. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2013 jeg hadde to ultralyder, mener å huske det var på dag 6 og 10(tilhører riksen). ok, takk for svar! Jeg får kanskje ringe inn og høre litt. Greit å vite litt hva de tenker mht planlegging av juleferien
Ringfinger Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Meg? Porsgrunn, får ikke begynne på spray før i julen...
Pion Skrevet 25. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2013 (endret) Meg? Porsgrunn, får ikke begynne på spray før i julen... Aha, så kjedelig å måtte vente :-/ men kanskje det er like greit om det hadde betydd lenger sprayperiode... Kan jo være at jeg må spraye til over nyttår Jeg har nå sprayet i 5 dager og har ingen bivirkninger (enda), bank i bordet! Synes ikke sprayen smaker noe ille heller jeg da, men er vant til allergi-nesesprayer Endret 25. november 2013 av Pion
Pion Skrevet 25. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2013 jeg hadde to ultralyder, mener å huske det var på dag 6 og 10(tilhører riksen). ok, takk for svar! Jeg får kanskje ringe inn og høre litt. Greit å vite litt hva de tenker mht planlegging av juleferien Da har jeg ringt sykehuset. Jeg skal, om alt går som forventet, starte med sprøyter i løpet av julen, så da blir det rolig juleferie hjemme med familien. Det blir hyggelig, gleder meg!
Ringfinger Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Ok så da blir det sikkert uttak i uke en eller noe? skulle ønske jeg kunne startet denne perioden.... Er så lei av all venting
mammadrøm Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 jeg hadde to ultralyder, mener å huske det var på dag 6 og 10(tilhører riksen). ok, takk for svar! Jeg får kanskje ringe inn og høre litt. Greit å vite litt hva de tenker mht planlegging av juleferien Da har jeg ringt sykehuset. Jeg skal, om alt går som forventet, starte med sprøyter i løpet av julen, så da blir det rolig juleferie hjemme med familien. Det blir hyggelig, gleder meg! Så bra! Det blir fint å komme i gang i juletiden:-) Masse lykke til med forsøket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå