Gå til innhold

ble litt skremt av dette.. (barnevernet)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Regine
Skrevet

Han som driver denne siden mener også at Gunnar Tjomlid er pedofil så jeg vet ikke helt.....

Skrevet

Den 16-åringen er nok ikke helt uskyldig oppi det hele. 

Jeg har hatt nok trøbbel her hjemme med min tenåring, og har dermed hatt mye med barnevernet å gjøre. Institusjon har vært en av tingene. Da under tvangsparagrafen, med mitt samtykke.

Du er klar over at mest sannsynlig er dette en 16-åring som allerede har problemer med både kriminalitet og rus? Og barnevernsinstitusjoner har kun en mulig løsning for å hente dem til institusjonen igjen etter rømninger(politipågripelse for tilbakeføring til gitte institusjon)? Dette gjelder under tvangsparagrafen i barnevernsloven.

At gutten helst vil bo hos far(som sikkert har få til ingen regler i huset, hvertfall i starten) er helt logisk. Og jeg forstår at ungen faktisk motsetter seg hentingen. Det er jo helt logisk for en tenåring som tror han er mer voksen enn han er.

Anonymous poster hash: b03d5...ba4
Skrevet

Skumme side, mange likhetstrekk med propaganda. Og nei, barnevernet fjerner ikke unger etter en bekymringsmelding. 

Skrevet

Kildekritikk, også når man går inn på nettsider er en lur ting....

Denne gjengen her er jo koko, og har et litt skrudd syn på barnevernet.

Det blir litt som å klikke seg inn på hjemmesiden til norwegian defence league og regne med at de informerer objektivt om innvandring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...