Gå til innhold

Ville dere kjøpt Cubus ytterjakke til en på 13 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiller det noe rolle for hvilken butikk en ytterjakke kommer fra?

Om den ser grei og fin ut og 13 åringen vil like den så burde det være det samme hvilke butikk eller merke en jakke er i??

Jeg hadde en jakke fra Cubus i 8 år og den var min absolutte favoritt.. Holdt bra og var flott.

Det kommer vel anpå 13 åringen. selv hadde jeg fatt panikk om moren min tvang på meg en jakke fra cubus da jeg var 13 år. er det gutt eller jente? butikker som Bik bok, carlings, vero moda/jack&jones  er jo ikke altfor dyre butikker med "godkjente" tenåringsklaer vil jeg tro:)

Anonymous poster hash: 4456f...796

Annonse

har inntrykk av at gutter takler en cubusjakke bedre enn en jente pa samme alder, kan du ikke hore hva han synes om klaer fra diverse butikker, da finner du fort ut om cubus er ok eller ikke. 

Har selv en vinterjakke fra Cubus, og den er den beste jeg har hatt!

Er heller ikke den eneste som kjøpte vinterjakke der i fjor!!!!!!

Synes det er tragisk at foreldrene skal oppføre seg slik at en for all del IKKE skal bruke klær som selges på Cubus.er det rart at dette motepresset er kommet til småbarn?????

Takk dere selv for det

Anonymous poster hash: 001c1...e6a

Klok av skade handler jeg ikke klær til tenåringer uten samtykke. Har gitt bort mye klær som var nesten nye men som ikke var handlet sammen med tenåringen, og derfor ikke falt i smak. Og jeg mener ikke at det er feil å handle på cubus, men at 13åringer ofte har ideer om hva de vil ha og i alle fall hva de ikke vil ha.

Og tenk med deg selv. Vil du ha en jakke andre har kjøpt for deg, eller vil du være med å bestemme selv?

Endret av Lektor Doppler med tillegg

Jeg har en 13-åring som har en slik parkas/jakke fra Cubus, i blått. Han syntes den var kjempefin og det var visst 3 andre gutter i klassen som hadde en slik også, i andre farger.

Jakka er jo veldig fin og det står ikke CUBUS med svære bokstaver på den heller.

Nå bor vi på et sted hvor ungene ikke er så opptatt av merker, og gud så glad jeg er for det! 

Anonymous poster hash: 7e030...c57

Da tar en tenåringen med seg på Cubus ,hennes og maurits, kappahl osv !!!!!!!!!!!!

Trenger ikke handle dyrt fordi en skal ta barnet med seg til butikken.......

12,5 åringen min hadde vårjakke fra Cubus, han var selv med og kjøpte den. Vinterjakken er fra Stormberg, også denne er selvvalgt. Han bryr seg ikke så mye om merke, men utseende på klær han går i:)!

Annonse

Ja :)  Men min får gjerne velge ut selv - farge, fasong osv.... De begynner å bli litt nøye på sånt i den alderen, viktig å se litt cool ut :skya: Men her kjøper vi ikke dyre merkeklær

Anonymous poster hash: edf9f...d61

Har selv en vinterjakke fra Cubus, og den er den beste jeg har hatt!

Er heller ikke den eneste som kjøpte vinterjakke der i fjor!!!!!!

Synes det er tragisk at foreldrene skal oppføre seg slik at en for all del IKKE skal bruke klær som selges på Cubus.er det rart at dette motepresset er kommet til småbarn?????

Takk dere selv for det

Na er neppe problemet at det er foreldrene som ikke liker cubus, det er tenaringene som ikke gjor det! er da ikke noe galt ved cubus,kappahl o.l men hva er poenget med a kjope en vinterjakke som ikke blir brukt fordi det er for "flaut" a ga i den? Men alle barn bryr seg ikke, og det er ogsa forskjell pa motepress fra sted til sted. husker selv hvordan motepresset var da jeg var tenaring og skjonner ikke hvorfor jeg da pa dod og liv skal matte dra pa cubus a kjope vinterjakke nar jeg kan fa en til samme pris pa for eksempel Bik Bok ogsa blir den brukt. 

Er enig at det er latterlig at noen butikker er ok og andre ikke, men sann er det na bare, og ikke sa mye aa gjore ved, men jeg kjoper ikke en canda goose jakke til 6000kr, den ma de spare til selv.

Jeg har to nevøer på 13 og 15 år som alltid har vært ekstremt opptatt av hva de har på seg. Har kun ønsket seg klær av helt spesielle merker. I år ønsker de seg klær fra Cubus! Så Cubus er tydeligvis godkjent ;)

Ei dame ga sitt gavekort på Cubus videre til oss. Snilt det, og jeg er takknemlig! Men hva med begrunnelsen? Jo, hun kjente ingen andre med barn, derfor ville hun gi kortet til oss.

Det sier litt om at en del ikke anser Cubus som en butikk der de kjøper klær til seg selv...

Men jeg kjøper klær til meg selv på blant annet Cubus.

Anonymous poster hash: 233a1...34d

Min 13-åring har jakke fra Cubus. Jeg kjøper klær derfra både til barna mine og meg selv. Ikke noe problem det.

MEN jeg ville nok ikke kjøpt klær til en 13-åring i julegave uten videre. I den alderen bør de selv få være med og plukke ut det de vil ha. Og hvis du ikke greier å komme på noe annet, ville jeg nok satset på et gavekort heller enn å kjøpe jakke. Uavhengig av butikk og merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...