Gå til innhold

Noen kloke hoder som vet? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt to MA i løpet av et år (11+4 og 12+0) så hører ikke hjemme i denne gruppen. Men tenkte at det nok sikkert er noen kloke hoder med erfaring som kanskje kan svare på det jeg lurer på.. :)

Sist jeg ble gravid syns jeg at magen veldig fort bare "hoppet" ut til omtrent der den var gangen før da jeg mistet. Jeg vet jo at de som har vært gravid og født ofte får mage veldig tidlig i neste svangerskap, men gjelder dette også de av oss som ikke har kommet så langt?

Nå er det 3 mnd siden jeg mistet sist, og jeg har blitt gravid på nytt. Men denne gangen kjennes det nesten ut som kroppen bare kjenner igjen hva som skjer, og jeg har fått tydelige symptomer fra før IKM, som kvalme, ligamentsmerter, o.l.

Er det noen som har erfaring med dette? Jeg kunne jo veldig gjerne tenke meg å skjule graviditeten så lenge som mulig, men slik det ser ut nå kan det bli vanskelig.. ;)

Håper noen kloke jenter har noen erfaring rundt dette! :)

Anonymous poster hash: 1c76a...cf9

Anonymous poster hash: 1c76a...cf9

Fortsetter under...

Hei,

Gratulerer med ny graviditet! <3

Jeg har også hatt to MA. Første graviditet følte jeg meg bare rar og uvel. Testet i vilden sky etter IKM og fikk ikke pos. test før i uke 6. Neste gang fikk jeg ømme pupper og mye ligamentsmerter før IKM. Testet dagen før IKM og fikk pos.test.

Selv om du ikke har hatt så lange svangerskap tidligere vil jeg tro at livmoren tøyer seg fortere - for du har jo tross alt vært gravid! :)

Anonymous poster hash: 761af...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...