Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg mye yngre og ikke var sjef eller gift. Det er en lekkerbisk av en ung, ansatt som får blodet mitt til å bruse og vettet til å løpe løpsk. Som jeg skulle ønske at jeg kunne sette tennene i han, høvle over kroppen hans og la det stå til. Sukk! Anonymous poster hash: 05867...baf
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ta det med ro, det tenker jeg om postbudet her hver gang jeg ser ham. Heldigvis er det bare fantasien som går litt amok, er lov å se:) Anonymous poster hash: dc1af...fec
Nullstress;) Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Så deilig at blodet bruser da, det har vi alle sammen godt av noen ganger Så lenge man ikke gjør noe mer!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 En ting er hvertfall sikkert: Sexuell trakassering foregår på verst tenkelig måte i hodet mitt. Godt det ikke er mulig å printe ut en logg av tankene mine de siste ukene. Anonymous poster hash: 05867...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå