Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Har en liten stue, og en slik sekskantet lekegrind tar alt for mye plass. Fikk en reiseseng i barselgave sist jeg var gravid. Denne ligger helt uåpnet i esken, og lurer på om det er mulig å bruke denne som lekegrind? Noen som har gjort dette før? Anonymous poster hash: 2b9ca...66c
3 er nok! Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Vi gjorde det da vi pusset opp så barna ikke skulle gå rundt i verktøy og spikerene få gangene de var i huset på denne tiden. Funket greit, men syntes det så trist ut for barna.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Vi gjorde det da vi pusset opp så barna ikke skulle gå rundt i verktøy og spikerene få gangene de var i huset på denne tiden. Funket greit, men syntes det så trist ut for barna. Den kommer til å bli brukt av et barn, fra ca nyfødt til 6 mnd. Har en treåring som løper rundt i huset, og tenker det er trygt å ha den lille på et sted mens jeg feks lager middag osv.Hi Anonymous poster hash: 2b9ca...66c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Du har ikke plass til en 80x80 cm lekegrind? De er ikke så store. Vi måtte bruke reiseseng som lekegrind da vi bodde i leiligheten. Var ikke fornøyd med det. Så ikke pent ut (men det er vel en bagatell oppi det hele), trangt om plassen oppi reisesenga hvis den skal lekes i, og barnet ser ikke like godt ut av denne senga som han ville gjort om han lå/lekte i lekegrind. Tror vår følte seg innestengt i den, for det var ikke ofte han ville være der. Nå har vi flytta og har plass til stor lekegrind. Men har du plass til en lekegrind som er 80x80 cm ville jeg investert i det. Anonymous poster hash: faeb5...6f3
Nullstress;) Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Det er ikke noe problem i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Det funker jo, men kanskje ikke så praktisk. Litt stress å legge en nyfødt helt ned på gulvet om du skjønner. Jeg har en i 80*80, hvor du kan stille bunnen på flere nivåer. Min på 3 mnd ligger nå helt øverst, hvor han kan kikke på meg når jeg rydder kjøkkenet. Har også en uro hengende over, og den hadde jo vært milevis over han om han lå på nederste hakk. Tenker også på om min 3 åring klatrer oppi før jeg rekker å stoppe det, så er det et langt fall ned på en nyfødt baby. Anonymous poster hash: 9109b...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå