Gå til innhold

Tidlig ul og gynekologisk undersøkelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min henviste meg til gynekolog og tidlig ul forrige uke. Nå ringte de fra sykehuset og ville ha meg inn i morgen. Kjente jeg fikk litt panikk siden  legen hadde skrevet at hun ønsket en vurdering i løpet av 1 mnd. Er bare glad det går så fort, men litt synd at sambo ikke kan være med. Han har fri fra jobb, men må være hjemme med de andre barna og en venninne til eldste vi har sakt kan komme og være fra i dag til i morgen. Er spent på resultatet, grunnen for at jeg er søkt inn er at jeg er ekstremt kvalm og kaster opp flere ganger for dag. Er det andre som har blitt henvist for samme grunn? I morgen blir det tidlig opp, og det blir vanskelig siden jeg bruker og ligge å sove til i alle fall klokken 10.... Ringte gubben og skulle fortelle dette, men han svarte ikke siden han er på jobb, så sendte sms. Venter på svar håper han ringer fort siden barna kommer hjem om ca 15 min og vil helst snakke med han før de kommer hjem. Er bare jeg, samboer, sjefen min og 3 nestsjefer på jobb og sjefen til gubben som vet at jeg er gravid. Vurderer og fortelle det til mamma de og svigers men er redd det er noe galt og at jeg da går i "gulvet" og må fortelle alle etterpå at vi mistet.  Måtte bare få lettet trykket litt, er jo veldig spent, siden jeg i tillegg hadde sa/ma i sommer. Gruer litt for er på samme avdeling jeg skal til nå som da jeg hadde sa/ma.

Anonymous poster hash: e7ee2...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...