Gå til innhold

Kondomet sprakk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nerver i høyspenn, kondomet sprakk igår.. Får helt panikk! Stor sjanse for å bli gravid eller er det bare å stresse ned?

Anonymous poster hash: 3a2a2...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du overhodet ikke ønsker barn, er det nok best å ta en angrepille. 

Skrevet

Problemet ligger der, skjønner du :( bor i en liten bygd hvor alle kjenner alle, om jeg kjøper angrepille så begynner jungeltelegrafen rimelig kjapt..

Skrevet

Angrepille?

Anonymous poster hash: 48024...d71

Skrevet

Kommer litt an på når i syklusen du er, dersom du er midt i (altså rundt el tider) er det størst sjans. Jeg ville nok heller driti i jungeltelegrafen enn å få et barn dersom du ikke er klar for det :)

Skrevet

Vel, når magen begynner å vokse så går vel jungeltelegrafen enda fortere... Det er ikke store sjanser for å bli gravid ved et engangstilfelle og ihverfall ikke hvis et ikke er rundt eggløsningstiden, men mange har likevel blitt det før deg og det er mye bedre å ta en angrepille nå enn en evt. abort senere. Hvis du er under 18 må du kjøpe på apoteket, det er reseptfritt. Kan du kanskje få en venninne eller noen du stoler på å kjøpe pillen. Hva med han du hadde sex med? Lykke til. 

Anonymous poster hash: e3cd0...2a7
Skrevet

Nerver i høyspenn, kondomet sprakk igår.. Får helt panikk! Stor sjanse for å bli gravid eller er det bare å stresse ned?

Ikke får å gi deg panikk, men er sånn jeg og min (ex)samboer ble gravid for noen år tilbake i tid. Hadde sex EN gang den mnd, og fikk kondom problemer. Tok angrepille dagen etterpå, men ble gravid selv om. Tok abort den gang, rett og slett fordi jeg ikke hadde noe tro på forholdet vi hadde. Om jeg var deg ville jeg tatt angrepille, om ikke annet har du prøvd å rette oppi uhellet.

Anonymous poster hash: be126...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...