Aliniane Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Terrordag i huset her! Hjemme med sykt barn, som egentlig ikke er sykt lengre, bare sliten etter å ha vært syk. Sutrete og vrang, og vil ingen ting. Blir sprø! Er selv sykemeldt og lenket til sofaen, så får ikke gjort noe som helst med situasjonen. Annet enn å se på stakkars slitne mannen min som har hatt døgnvakt alene med sykt barn i en uke. Aaaaargh!
Ziva Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Nrksuper eller Disney junior har vært redningen i lignende situasjon.
LilleBjella Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Er det ikke greit å vite at noen har det verre? Hva med bortreist mann, sykt spedbarn, en toåring med ørebetennelse, og en femåring hjemme pga planleggingsdag i barnehagen, som terroriserte omgivelsene med What does the f****** fox say? Og fortsatt en ødelagt oppvaskmaskin som bare står der og ikke bidrar på noen som helst måte til å bedre situasjonen. Dette var riktignok på fredag, men jeg er så traumatisert av non stop sutring/hyling/gråting i kor, at jeg fortsatt grøsser ved tanken. Hvis dere er to foreldre og ett barn (som i tillegg er friskt), så vil jeg påstå at situasjonen er under kontroll og håndterbar, selv om den helt sikker føles kaotisk her og nå. TV, ipad, brus og is. Kanskje den lille trenger energi etter en hard uke. Pøs på med kalorier.
Aliniane Skrevet 20. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2013 Tja, det er alltid noen som har det verre, og ofte har jeg det verre enn dette selv også. Men akkurat nå er dette forferdelig!
LilleBjella Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Kanskje du ikke er som meg, men jeg syns alltid det er ok å få ting litt i perspektiv. Liksom smacke seg selv ut av selvmedlidenheten: Men av og til trenger man bare trøst og forståelse, og jeg kan det også jeg: Take a pick
Aliniane Skrevet 20. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2013 Hehe.. Jo, det er egentlig det Nå er mann og barn ute av huset en tur så nå er det fint Blir litt ekstra frustrasjon når man ligger hjelpeløs på sofaen og ikke får gjøre annet enn å gå en og annen tur på toalettet... Så da tar jeg både og, alt etter som hva som passer! Ja takk sier Ole Brumm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå