Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg vil bare ha jenta mi ut fortest mulig er så utrolig lei av å gå rundt med henne inni magen, jeg vet jeg ikke har noen rett til å klage og jeg vet også at jeg burde kose med som gravid men nokk er nokk nå vil jeg bare ha henne ut ! jeg må ta vanlig fødsel selvom jeg har fødselsangst men jeg er så utrolig sliten og ødelagt at nå vil jeg bare ha henne ut.. er i uke 36 førstegangs fødene og altfor ung....noen råd til å få henne fortere ut eller hva som hjelper mot utslitthet ? Anonymous poster hash: 07ce0...f89
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Altfor ung? Hva i all verden har det med saken å gjøre? Er det du som skrev innlegget om mødrehjem i går? Anonymous poster hash: e82e8...062
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 det er tross alt en hel mnd igjen.. du får nok bare knipe igjen til barnet er klart;) Er vanlig at førstegangsfødende går litt over tid! Anonymous poster hash: 91749...958
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Altfor ung? Hva i all verden har det med saken å gjøre? Er det du som skrev innlegget om mødrehjem i går? Anonymous poster hash: e82e8...062 er 18 år og veldig utålmodig av meg bare nei tror du blander der Anonymous poster hash: 07ce0...f89
ærlig talt Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Hva er slitsomt? Sliter du med å sove, dårlig matlyst eller liknende? Kos deg med ro, hvile og gode filmer/bøker. Snart kommer en tid med lite av akkurat det 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå