Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hei! Igår hørte jeg av en venninne som også har baby at hun igjen hadde hørt at Ella's Kitchen brukte råtten frukt i smootihiene sine.. Lillesnupp elsker jordbærsmoothien, og jeg er litt skeptisk siden jeg ikke fant noe når jeg googlet det. Noen av dere som har hørt dette? Anonymous poster hash: e7889...595
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Det er jo bare å smake på den så smaker du jo at det ikke stemmer. Sånne rykter uten substans tror jeg ikke på. Så ufattelig enkelt for Nestle for eksempel og sette ut slike rykter for å øke eget salg. Anonymous poster hash: d8ee9...18a
☆☆☆ Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Må nesten gå ut frå at frukta i smoothies ikkje er første sortering, men eg har vanskelig for å tru at den er rotten. Det er nok epler med flekkar osv, men det er ikkje dermed sagt den er dårleg. Dette bekymrar meg ikkje i det heile tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Takk for svar! Da velger jeg å tro at det ikke stemmer Det er vel uansett ganske strenge rettningslinjer på hva som skal puttes i barnemat. Anonymous poster hash: e7889...595
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Råtten frukt tror jeg du kan glemme. At det er frukt som ikke er kosmetisk perfekt tror jeg så gjerne, men dette gjelder nok også Nestle. Anonymous poster hash: 22af3...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå