Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Selv har jeg sansen for sørlendinger og nordlendinger, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Selv kommer jeg fra vestlandet. Er mye gøyere med denne tråden enn tråden om verste folkeslaget. Anonymous poster hash: 9529a...692
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Oslo. Jeg er selv fra Oslo og folk her er så varme, hyggelige, trivelige, selv folk en aldri har møtt før er imøtegående. Veldig koselig del av landet. I andre landsdeler, særlig ute på bygda, er det så mye baksnakking, ser ned på folk, drittslenging, og så videre. Anonymous poster hash: 6c916...33c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Det var visst ikke så interessant å prate om positive trekk heller enn å slenge dritt. Anonymous poster hash: 6c916...33c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Trøndere er stort sett trivelige, selv om jeg ikke kan ta dem alvorlig pga dialekten (jeg kan finne på å fnise når en trønder forteller en tragisk historie på nyhetene). Jo, det må bli trøndere. Anonymous poster hash: a0721...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå