Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Vinterskoene vi kjøpte inn i fjor passer fortsatt til fireåringen. Men ser alle kjøper inn nye vintersko hvert år, så da lurer jeg på om barnet mitt sine føtter vokser sent? Anonymous poster hash: 31091...e03
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Vinterskoene til min fireåring passer også i år, men jeg tror ikke de holder ut sesongen. Satser på å kjøpe nye til henne på salget etter jul. De små vokser jo litt i rykk og napp, så det trenger ikke bety noe at skoene fortsatt passer.
Elsker livet Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Føttene til mine barn vokser såpass mye at det ikke er håp om å bruke fjorårets. Men skolebarna har vokst overraskende lite i det siste, men en gang må det jo stoppe ellers ville de vel endt opp med str. 120.
Iiiiik Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Nei, vi trenger ikke nye vintersko og støvler hvert år. Alle mine tre har føtter som vokser i rykk og napp. Den eldste hadde små føtter lenge og de vokste altså lite. I fjor måtte hun imidlertid opp fem størrelser i skisko fra året før. Regner med at det nå er stillstand en stund igjen...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 I fjor kjøpte jeg ikke nye vintersko. De gamle passet, men i år måtte jeg kjøpe nye Anonymous poster hash: 7f717...6d7
Plutselig_gravid Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 VI trenger ikke kjøpe nytt hvert år nei. Yngste på 2 år har vokst i foten så hun må ha nye vintersko, men 4 åringen kan bruke sine vintersko i år også. Eldstemann på 10 år er på tredje året med sine vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå