Gå til innhold

Vokser deres barn fra støvler og vintersko hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinterskoene vi kjøpte inn i fjor passer fortsatt til fireåringen. Men ser alle kjøper inn nye vintersko hvert år, så da lurer jeg på om barnet mitt sine føtter vokser sent?

Anonymous poster hash: 31091...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterskoene til min fireåring passer også i år, men jeg tror ikke de holder ut sesongen. Satser på å kjøpe nye til henne på salget etter jul.

De små vokser jo litt i rykk og napp, så det trenger ikke bety noe at skoene fortsatt passer.

Skrevet

Føttene til mine barn vokser såpass mye at det ikke er håp om å bruke fjorårets. Men skolebarna har vokst overraskende lite i det siste, men en gang må det jo stoppe ellers ville de vel endt opp med str. 120.

Skrevet

Nei, vi trenger ikke nye vintersko og støvler hvert år. Alle mine tre har føtter som vokser i rykk og napp. Den eldste hadde små føtter lenge og de vokste altså lite. I fjor måtte hun imidlertid opp fem størrelser i skisko fra året før. Regner med at det nå er stillstand en stund igjen...

Skrevet

I fjor kjøpte jeg ikke nye vintersko. De gamle passet, men i år måtte jeg kjøpe nye

Anonymous poster hash: 7f717...6d7
Skrevet

VI trenger ikke kjøpe nytt hvert år nei. Yngste på 2 år har vokst i foten så hun må ha nye vintersko, men 4 åringen kan bruke sine vintersko i år også.

Eldstemann på 10 år er på tredje året med sine vintersko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...