Gå til innhold

Gi opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lang tid prøvd å få mannen min til å føle seg som Mann med stor "M" her i huset. Stiller opp i sexy undertøy, flørter, disker opp med god mat, er hyggelig og smilende, spør hvordan han har det osv. Føler at jeg får lite tilbake. Han flørter ikke tilbake med meg, men kun "tar til takke" med min flørting og det ser ut som hele sexlivet vårt er et ork for ham. Er ikke i tvil om at han har varme følelser for meg, men han gir meg sjeldent komplimenter, ser så å si aldri hva jeg har gjort (kan vaske hele huset i flere timer, så henger han seg opp at det ligger og slenger EN sokk på baderomsgulvet, mens resten av huset forblir ubemerket). Han er flink med å kose, men ikke trøste hvis jeg har det vondt eller vanskelig, og han ser/vet det. Vi har for ikke så lenge siden vært gjennom en beintøff periode i forholdet, der mesteparten var hans skyld, og jeg føler at jeg har dratt lasset mye alene. Må tilføye at han muligens har hatt en liten depresjon, og viser svært lite interesse i hva jeg driver med, hva jeg sier og forteller om. Og nei, jeg verken flørter, maser om sex eller prater bla bla bla hele dagen. Men en gang i blant ønsker man også å bli begjært synlig av sin kjære, og at han hører på det du har å fortelle uten å glane i dataen med "uhm" som eneste respons.

Nå ønsker jeg rett og slett å gi opp oppvartinga av mannen. Skal fortsatt passe på utseende, kle meg pent og være hyggelig for min egen del, har aldri vært joggebuksedaffe-typen, men kommer ikke til å flørte med ham mer, han får heller komme til meg. Blir litt dumt når det er enveiskjørt. Og selv om jeg føler at mannen er den rette, til tross for alle problemene vi har hatt for ikke så lenge siden, så er jeg ikke vant til et forhold der man ikke blir begjært eller virker interessant. Er det dumt av meg? Noen med lignende erfaringer?

Anonymous poster hash: 842a9...da6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut ja, det er slik i perioder. Mannen min er heller ingen amorøs forfører type, elendig på flørting og kurtise. Han er god i senga, men han har en krevende jobb med mye ansvar, så ikke alltid han har energi til sex. Jeg slutta helt å ta initiativ, da ble det plutselig mer pågang fra ham, så det fungerte her. Fortsatte med å pynte meg, jeg var mere ute på besøk med venninner, litt oftere ute på byen.

Min mann ble nesten litt sjalu, la merke til at jeg ordnet meg, spurte halvt i alvor og spøk om jeg hadde noen på si.

Vi fikk opp piffen, hjalp på at han sluttet å ta meg for gitt.

Anonymous poster hash: 8eeab...e82

Skrevet

Høres kjent ut ja, det er slik i perioder. Mannen min er heller ingen amorøs forfører type, elendig på flørting og kurtise. Han er god i senga, men han har en krevende jobb med mye ansvar, så ikke alltid han har energi til sex. Jeg slutta helt å ta initiativ, da ble det plutselig mer pågang fra ham, så det fungerte her. Fortsatte med å pynte meg, jeg var mere ute på besøk med venninner, litt oftere ute på byen.

Min mann ble nesten litt sjalu, la merke til at jeg ordnet meg, spurte halvt i alvor og spøk om jeg hadde noen på si.

Vi fikk opp piffen, hjalp på at han sluttet å ta meg for gitt.

Jeg har ikke vært på byen på 7 år. Har ingen interesse av det og heller ingen venninner å dra med. Mine venninner har slik som meg småbarn og familie og er for lengst ferdig med fylla. Men jeg tenkte å fortsette å pynte meg ja :) Her har mannen ingen ekstremt krevende jobb så tror ikke energien som er problemet. Sist gang jeg sluttet helt å ta initiativ gikk det 8,5 måned før vi hadde sex igjen, da hadde jeg gitt meg og tok initiativ igjen. Mannen har ikke tatt initiativ til sex på over 3 år.

Skrevet

Høres kjent ut ja, det er slik i perioder. Mannen min er heller ingen amorøs forfører type, elendig på flørting og kurtise. Han er god i senga, men han har en krevende jobb med mye ansvar, så ikke alltid han har energi til sex. Jeg slutta helt å ta initiativ, da ble det plutselig mer pågang fra ham, så det fungerte her. Fortsatte med å pynte meg, jeg var mere ute på besøk med venninner, litt oftere ute på byen.Min mann ble nesten litt sjalu, la merke til at jeg ordnet meg, spurte halvt i alvor og spøk om jeg hadde noen på si.Vi fikk opp piffen, hjalp på at han sluttet å ta meg for gitt.Anonymous poster hash: 8eeab...e82

Jeg har ikke vært på byen på 7 år. Har ingen interesse av det og heller ingen venninner å dra med. Mine venninner har slik som meg småbarn og familie og er for lengst ferdig med fylla. Men jeg tenkte å fortsette å pynte meg ja :) Her har mannen ingen ekstremt krevende jobb så tror ikke energien som er problemet. Sist gang jeg sluttet helt å ta initiativ gikk det 8,5 måned før vi hadde sex igjen, da hadde jeg gitt meg og tok initiativ igjen. Mannen har ikke tatt initiativ til sex på over 3 år. Anonymous poster hash: 842a9...da6

Hvordan er den fysiske formen hans? Med tanke på form, vekt, trener/ sofagris? Kansje han burde få sjekket testosteron nivået. Enkelte menn får for lavt nivå, dette påvirker sexlyst, energinivå generelt og fører ofte til depresjon. Vel verdt å sjekke ut. Sett deg ned å snakk med ham, dette plager deg, og trolig han også.

Skrevet

Høres kjent ut ja, det er slik i perioder. Mannen min er heller ingen amorøs forfører type, elendig på flørting og kurtise. Han er god i senga, men han har en krevende jobb med mye ansvar, så ikke alltid han har energi til sex. Jeg slutta helt å ta initiativ, da ble det plutselig mer pågang fra ham, så det fungerte her. Fortsatte med å pynte meg, jeg var mere ute på besøk med venninner, litt oftere ute på byen.Min mann ble nesten litt sjalu, la merke til at jeg ordnet meg, spurte halvt i alvor og spøk om jeg hadde noen på si.Vi fikk opp piffen, hjalp på at han sluttet å ta meg for gitt.Anonymous poster hash: 8eeab...e82

Jeg har ikke vært på byen på 7 år. Har ingen interesse av det og heller ingen venninner å dra med. Mine venninner har slik som meg småbarn og familie og er for lengst ferdig med fylla. Men jeg tenkte å fortsette å pynte meg ja :) Her har mannen ingen ekstremt krevende jobb så tror ikke energien som er problemet. Sist gang jeg sluttet helt å ta initiativ gikk det 8,5 måned før vi hadde sex igjen, da hadde jeg gitt meg og tok initiativ igjen. Mannen har ikke tatt initiativ til sex på over 3 år. Anonymous poster hash: 842a9...da6

Hvordan er den fysiske formen hans? Med tanke på form, vekt, trener/ sofagris? Kansje han burde få sjekket testosteron nivået. Enkelte menn får for lavt nivå, dette påvirker sexlyst, energinivå generelt og fører ofte til depresjon. Vel verdt å sjekke ut. Sett deg ned å snakk med ham, dette plager deg, og trolig han også.

Det har ingenting med testosteron å gjøre, men muligens liten depresjon. Hvordan jeg vet det, er fordi han for et halvt år siden hadde et forhold til en annen dame bak min rygg som varte i 3 måneder der han møtte henne for sex. Hadde han hatt problemer med energi, testosteron og lignende så hadde han vel ikke orket å ha sex med henne heller tenker jeg. Vi har snakket masse om det som skjedde som et ledd i bearbeidelse av hans forhold på si, men jeg har enda ikke fått svaret på hva hans noe manglende interesse i meg skyldes. Jeg bare tenkte at kanskje hvis jeg slutter helt å ta initiativ at jeg vekker "jegerinstinktet" i ham og han kommer til meg. Han trener forresten 3 ganger i uka og er i ganske bra form.

HI

Skrevet

Han der hadde jeg tuppa ut!

Anonymous poster hash: 9a327...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...