Gå til innhold

Hjelp, plutselig har jeg ikke ømme pupper lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt ømme pupper siden eggløsning, men siste 2 dager er de plutselig ikke ømme lenger. Er det normalt? Uke 13.

Anonymous poster hash: cc6bd...15e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn er det med meg også. De er kanskje litt ømme, men det er veldig lite! Aner ikke om det er normalt :S

Skrevet

Har fått mindre ømme pupper etter at jeg har passert første trimester i alle mine svangerskap, ihvertfall.. :) 

Skrevet

Jeg og har plutselig fått mindre ømme bryster... Er helt merkelig. Men de er fortsatt veldig ømme om natten. Våkner av at jeg ligger vondt på de :P

Skrevet

Mine var mindre ømme igår, og idag er de like ømme igjen. Kanskje det er noe som svinger litt opp og ned?

Skrevet

I følge min lege er det å få mindre symptomer, som ømme pupper, når du er +/- 12 uker helt normalt. Tror ikke du trenger å bekymre deg! :)

Anonymous poster hash: 7634d...54f

Skrevet

Er bare 8+5 uker, men har vært av og på med vonde/pupper hele tiden. Det er verst om kvelden etter å ha gått med trang bh. Slår meg med ro på at det er normalt jeg :)

Skrevet

Helt normalt :) Mine var verst de første 8 ukene, etter det var de nesten ikke ømme mer, verken i slutten av svangerskapet eller etter fødsel :)

Anonymous poster hash: af538...d8e
Skrevet

Etter uke 12 er det 100% normalt å ikke ha ømme pupper. Har akkurat snakket med legen min i dag, fordi jeg kjenner at mine er så sinnssykt ømme, legen sa at etter uke 12 burde de være 100% "normale" igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...