Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Gutten min er 8 mnd. Har sluttet med nattpupp. Han ammes 3-4 ganger om dagen. Merker at jeg har mye mindre melk pga nedtrapping, men han er fortsatt "avhengig" av pupp morgen og kveld. Hvordan gjør man det ved ammeslutt evt opprettholdelse av amming morgen og kveld? Prøvde å gi grøt i stedet for pupp i dag men han "klikket" helt. Han spiser alltid grøt, men må ha pupp først. Anonymous poster hash: e47cc...d0d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: e47cc...d0d
Tipptopp Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg har det omvendte problemet med mini på 12 mnd. Her er det total nekt for alt annet enn pupp om natten. Er ikke mer igjen heller, så det er bare for kosen. Aner ikke hvordan jeg skal få slutt med dette... På dagtid følte jeg det var enkelt. Ble mini sulten nok så spiste hun grøt. Ble noen dager med grining, men gikk fort over. Det lureste jeg gjorde var å komme oss ut og distrahere henne. Hun glemte ofte at hun ville ha pupp og spiste mat med stor glede.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Tror ikke jeg skjønner helt hva du spør om, men det år an å bare amme morgen og kveld om det var det du lurte på? Anonymous poster hash: b0c5c...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå