Ziva Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 før du har fått hele rørleggersprekken til en 50 åring 4 cm fra ansiktet. For å si det sånn man trengte ikke å være nærsynt for å få med seg den sprekken. Lurer på hvilken 10 000 meters klubb jeg ble medlem av nå. Hurra for nye opplevelser på flytur.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 NAIS! Ugh! Nesten så du burde ha moona tilbake, men det kan jo hende du har en så flott liten stuss at det hadde vært for en invitt å regne (noe som ikke hadde vært ilfelle for min del altså).
LilleBjella Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Putta du på en femkroning? Da skulle jeg likt å vært flue på veggen
Ziva Skrevet 20. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2013 Putta du på en femkroning? Da skulle jeg likt å vært flue på veggen Hadde bare kort men hadde glatt fått plass til hele kortet
LilleBjella Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Putta du på en femkroning? Da skulle jeg likt å vært flue på veggen Hadde bare kort men hadde glatt fått plass til hele kortet Ikke mange ukene siden jeg noe ufrivillig flashet pupper, så melkespruten stod veggimellom, på trangt fly. Fikk følelsen av at de unge mennene som stappet ørepluggene lenger og lenger inn i ørene, kanskje ble enda mer traumatisert enn deg. Moro med fly!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå