Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Har gått og bært og trøstet i flere timer ikveld. Og hva skjer 5 min etter at han sovna - jo,han bæsjer noe så voldsomt i bleia. Hva gjør jeg? Bør jo skifte med en gang,men er livredd for en eviglang våkenatt Anonymous poster hash: e4f64...a11
sug lut Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Godt mulig du kan skifte uten at han våkner ordentlig, bare vær stille, ha dempet lys og håp det beste. Ikke la ham ligge - med sår stump vil han i hvert fall ikke sove. Ønsker deg en fredelig natt!
1+1=4 <3 Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at det var ingen krise. Den bæsjen de har så tidlig er det ingen krise om ligger der litt. Bedre å ta det neste gang han skal ha mat eventuelt. Søvn kommer i første rekke!
Plutselig_gravid Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Klassisk Han har sikkert vært så grinete i kveld fordi han har slitt med å bæsje Nå er bæsjen ute og sjansen er større for at han har roet seg for kvelden. Ville byttet på han i senga så fort som mulig og så stille så mulig. Hvis du venter er sjansen stor for at bæsjen lager lekkasje...alle veier....og da er det fort gjort at du må stå opp i løpet av natten for å bade han. Jeg er klok av skade....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå