Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alle vet, er jeg nå rimelig lei av å være gravid *syt, syt*. Så jeg tenkte å dele et kjerringråd fra utlandet som jeg fikk i kveld. Rett før du legger deg: Drikk et glass med varm melk og bland inn 1 ts smør, litt sukker og kanel. Ok, jeg var skeptisk, men, så vonde modningsrier som jeg har hatt foreløpig i kveld, har jeg ikke hatt i dette svangerskapet. Del gjerne dine tips og råd! Ps: oppdateres om det skjer noe;)

Skrevet

Takk for tips.

Men melk med smør? Det hørtes helt forferdelig.... Er ikke det ganske kvalmefremmende?

Skrevet

Hehe, dryss over med kanel og rør inn litt sukker. Syns det smakte som julegrøt jeg da :)

Skrevet

Har hørt at det setter ting i gang om man blåser opp mange ballonger! Haha vet ikke om det fungerer akkurat, men prøv, og fortell meg hvordan det gikk:p

Skrevet

Eller bare bli dårlig og bli lagt inn og vurdert igangsatt som jeg blir nå. Kjedelig :(

Skrevet

Hvordan gikk det i natt studentmamma?

Spiser havregrøt om morgen med masse kanel, samt drikker kanelte (som jeg har fått i gave).

Skrevet

Hvordan gikk det i natt studentmamma?

Spiser havregrøt om morgen med masse kanel, samt drikker kanelte (som jeg har fått i gave).

Jo da, er fortsatt like gravid jeg hehe! Men tror den fikk til å modne meg litt. Hadde masse maserier. Skal drikkes i kveld også:)

Skrevet

Eller bare bli dårlig og bli lagt inn og vurdert igangsatt som jeg blir nå. Kjedelig :(

Hvordan går det Dailis??

Skrevet

Jeg fikk mast meg til å komme hjem med daglig sjekk hos lege. Blir og lagt inn og igangsatt mandag . Om ikke ting blir verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...