Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/samsunggalaxyyoung#! Han trenger en tlf. siden vi ikke har hustlf. Skal ikke få ta den med seg ut av huset, men han kommer hjem 30 min før oss fra SFO og jeg vil at han skal ha muligheten til å kontakte oss. Hvorfor så billig?? Anonymous poster hash: 6b9e9...4fa
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Oj det var billig! Ville gått for den. Anonymous poster hash: 01d63...d38
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Her har ungene samsung galaxy xcover2. Ungene klarer den veldig bra. Jeg kjøpte den siden de tåler veldig mye, og de trengs med ungene mine som er veldig aktive. Vi betalte ikke mye for tlf når vi kjøpte den, mer enn hva den du tittet på kostet men ikke veldig mye mer. Syns det var bedre å legge i litt mer penger for at tlf skulle holde lenge. Ser hvor fort tlf til vennene til ungene går i stykker. De har hatt tlf i ett pr nå, og ikke vært noe tull. Like hele og fine, selv om den ene fikk seg en tur i havet i sommer blandt annet. Anonymous poster hash: 0d6c8...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå