NR2ihus Skrevet 19. november 2013 #1 Del Skrevet 19. november 2013 hva kom først og hvor gammel da de sa mamma/pappa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Del Skrevet 20. november 2013 Mamma først, 9 mnd. Anonymous poster hash: 07639...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Del Skrevet 20. november 2013 Pappa ca 6 mnd, så sa han "mapa" en stund og mamma kom etter 8 mnd! Anonymous poster hash: 6d545...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 20. november 2013 #4 Del Skrevet 20. november 2013 MIn er 8 mnd og her går det i mampa, mama, pappa, bapa, pampam, mab..bb..bb, mam osv.. Jeg tror ikke han skjønner hva han sier, men at han har fått med seg at akkurat de lydene er viktige da... Vi hører litt dada, gaga, ei ei ei osv også... men det er mye ma og pa for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 20. november 2013 #5 Del Skrevet 20. november 2013 Begge mine eldste har sagt pappa først. Han yngste kalte meg faktisk for pappa helt til han var nesten halvannet år. For mine har pappa tydeligvis vært lettest å si. Eller babba. Som de har brukt på begge. Sent på hva minstemini sier først. Satser på et saftig, tydelig mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Del Skrevet 26. november 2013 Min er 1 år å sier fortsatt ikke mamma. Sa pappa fra han var ca 7 mnd.. Anonymous poster hash: ebd0b...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå