Gå til innhold

Hva tenker du om denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun smiler nesten aldri, forstår ikke vanlig bruk av humor og ironi. Er veldig alvorlig av natur, problemfokusert. Ler aldri av filmer, komiserier osv. Hun har alltid vært sånn (er i nær familie så jeg har kjent vedkommende i 30 år.) Kan aldri huske jeg har sett henne le høyt, smilene er sjeldne og anstrengte.

Forstår ikke hvorfor hun er sånn, men kjenner personen tapper meg veldig for energi.

Anonymous poster hash: b6574...150
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er garantert deprimert.

Anonymous poster hash: e1225...57d

Skrevet

Asperger?

Anonymous poster hash: 28292...698
Skrevet

Hun er garantert deprimert.

Godt mulig, men da må hun jo ha vært det hele livet?

Anonymous poster hash: b6574...150

Skrevet

Ja, depresjon kan være arvelige faktorer.

Svigermoren min er deprimert, og datteren hennes ser ut til å likne henne.

For hun ler heller aldri av morsomme filmer, og ikke er hun pratsom, så er hun stort sett alvorlig og prater om negative/ sarkastiske ting.

Disse menneskene her sliter værtfall med å sette pris på livet, og vise glede over noen ting.

Brrrr! :S

Slike folk er bare å holde seg langt langt unna..

Skrevet

Hun trenger ikke være deprimert eller ha et syndrom. Jeg er også slik av natur. Ler og smiler veldig sjelden, men jeg er ikke lei meg eller sur for det. Jeg har bare ikke for vane å smile og le i hytt og pine. Jeg kan more meg masse over både folk, situasjoner, filmer, serier, bøker osv, men det gjør jeg på en måte inni meg.

Jeg har etter hvert som jeg er blitt voksen skjønt at mange ikke liker stille alvorlige folk, og føler seg usikre i nærheten av oss, så jeg har lagt meg til en vane med å smile når jeg møter og snakker med folk.

Veldig lett å stemple det man blir usikker på som noe "unormalt" ;)

Anonymous poster hash: 3ab1c...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...